آخرین اخبار

31. خرداد 1398 - 16:34   |   کد مطلب: 32752
امام جمعه موقت اسدآباد بابیان اینکه برای تبلیغ دین و برنامه های فرهنگی بودجه چندانی اختصاص نمی یابد، گفت: این درحالی است که برای سمینارهایی که خروجی ندارد، میلیاردی هزینه می‌شود.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام علی سیاح در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اسدآباد باتأکید رعایت تقوای الهی و دوزی از گناهان، اظهار کرد: کسی که آدم باتقواست به دنبال کسب علم دین است، و مجالسی که گناه وجود دارد نباید آدم باتقوا حضور پیدا کند. 

وی راستگویی در کلام، اراسته بودن ، رعایت بهداشت را از نشانه های اهل تقوا خواند و افزود: کسی که نماز به معنای واقعی می خواند، رباخواری نمی کند ، همسر ازاری نمی کند، امربه معروف می کند و مراقبت می کند.

امام جمعه موقت اسدآباد بااشاره به روز ورزش پهلوانی و زورخانه ای،  گفت: حضرت علی ع از پهلوانان عالم است و اخلاق مداری را باید از ایشان الگو و درس گرفت. 

وی بااشاره به تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان امام ره، خطاب به مسئولان کشور گفت: امروز بودجه های تبلیغاتی دنیا بیشتر از بودجه های تسلیحاتی و نظامی است و دشمن برای رسیدن به اهداف خود بیشتر در تبلیغات هزینه می کند ومیتوان گفت جنگ تبلیغاتی است. 

سیاح ادامه داد: امروز بودجه های بعد دینی بسیار ناچیز است و در این زمینه تعارف نداریم. و این درحالی است که هرجا روحانی فعالیت دارد و بودجه فرهنگی انجام شده، آسیب‌ها کمتر است.

امام جمعه موقت اسدآباد اذعان داشت: می بینیم که در کشور سمینارهای که خروجی ندارد، میلیاردی هزینه می شود اما می‌خواهیم تبلیغ دین کنیم ، بودجه ای نیست. 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal