آخرین اخبار

7. تير 1398 - 15:25   |   کد مطلب: 32801
دادستان عمومی انقلاب شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکه ۶۰۰ معتاد متجاهر در این شهرستان دستگیری و به مرکز استان معرفی شدند، گفت: مردم دغدغه مند برای جمع آوری فروشندگان مواد مخدر باید دستگاه قضایی و پلیس را کمک کنند.

به گزارش آوای سیدجمال علیرضا سلطانی متهور در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه اسدآباد با بیان اینکه ما در شهرستان اسدآباد در حوزه امور جهاد کشاورزی، امور شهری ورود پیدا کرده ایم، اظهار کرد: خوشبختانه در این شهرستان مردم ولایت، معتقد و متعهد بسیاری داریم که در زمینه های مختلف دغدغه مند هستند.

 

وی با بیان اینکه جایی که رنگ و بوی اسلامی هست، جرایم کمتر است، اذعان داشت: بسیاری از جرائم در شهرستان اسدآباد در حول موضوعات نزاع و درگیری، مال مردم خوری، ربا و نزول خواری است.

 

دادستان عمومی انقلاب شهرستان اسدآباد بااشاره به احادایثی از ائمه اطهار و پیامبر اسلام ص در خصوص رباخواری گفت: کسی که نزول خواری می کند، با خدا در جنگ است. 

 

وی بااشاره به اسیبهای اعتیاد در جامعه و انتشار پیام های مبنی بر وجود مواد مخدر در فضای مجازی، گفت: در سال گذشته ۶۰۰ نفر معتاد متجاهر دستگیر و به مرکز ماده ۱۶ معرفی شدند.

 

سلطانی‌متهور با بیان اینکه ۶۳۶ خرده فروش مواد مخدر در سطح شهرستان اسدآباد دستگیر شده است، افزود: انتظار می روند مردم کمک کار دستگاه قضایی و پلیس باشند. 

 

وی با بیان اینکه در طول سال گذشته بیش از ۳۰ هزار پرونده به دستگاه قضایی شهرستان اسدآباد وارد شده است، افزود: حجم بالای پرونده ها به دستگاه قضایی نشانه اعتماد مردم به این دستگاه است.

 

دادستان عمومی انقلاب شهرستان اسدآباد تمام پرونده ها در دستگاه قضایی الکترونیکی دانست، گفت: ما در دادسرا و دادگستری پذیرای گزارشات شما در زمینه های تخلفات مختلف هستیم.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal