آخرین اخبار

14. تير 1398 - 15:18   |   کد مطلب: 32847
امام جمعه اسدآباد بااشاره به اهمیت حجاب و عفاف در جامعه اسلامی، گفت: مدگرایی ها با فرهنگ ایرانی اسلامی نمی خواند.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اسدآباد با تأکید بر دوری از گناهان و رعایت تقوای الهی و بااشاره به هفته عفاف و حجاب به اهمیت آن در جامعه اسلامی پرداخت و گفت: باید حجاب و عفاف را سرلوحه دخترانمان قرار دهیم ، البته با اوضاع امروز پدران و مادران مراقبت کنند و لباس های ناجور وارد بازار شده و آنها خریداری نکنند.

 

وی اذعان داشت : بسیاری از این لباس ها از فرهنگ غربی است و نباید دنبال مدگرایی ها باشیم چرا که این مدگرایی با فرهنگ ما ایرانیان متفاوت است .

 

امام جمعه اسداباد گفت: متاسفانه در برخی مهدکودکها رقص و اواز به راه انداختند این در حالی است که به تربیت اسلامی کمتر پرداخته می‌شود، بنابراین والدین باید مهدکودکهایی را انتخاب کنند که فضایل اخلاقی و اخلاق اسلامی را بیشتر مدنظر دارند.

وی به فرمایشات رهبر پرداخت و گفت: هم دولت انگلیس و هم آل سعود دوتا نفتکش های مارا مصادره کردند و دنبال جنگ هستند ولی این را بدانند که نیروهای مسلح ما با روحیه جوانمردی تا جایی که راه دارد وارد جنگ نخواهند شد اما اگر ابنگونه حرکت تنش زا ادامه دهند ان شالله با دست محکم سپاه قهرمان سیلی محکمی خواهند خورد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal