آخرین اخبار

28. تير 1398 - 15:56   |   کد مطلب: 32932
رئیس نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان همدان بااشاره به اینکه شورای نگهبان با تأیید صلاحیت افراد ، از ورود ناخالصی‌ها و نامحرومان به مجلس جلوگیری می کند، اذعان داشت: متأسفانه مجلس و دولت ما می‌توانست سیاست‌های کلی انتخابات که از سوی رهبر در مهرماه ۹۵ ابلاغ شد را زودتر به نتیجه برساند که به انتخابات امسال نرسید بنابراین صلاحیتها براساس سیاستهای قبلی است.

به گزارش آوای سیدجمال،  حجت‌الاسلام جلال مرادی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه اسدآباد، بااشاره سی و نهمین سالروز تشکیل شورای نگهبان، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ثمره خون صدها هزار شهید از صدر اسلام تاکنون است که این انقلاب هدف نیست بلکه آنچه باید به آن برسیم، انقلاب و حکومت مهدوی است.

 

وی با بیان اینکه نمونه حکومت و نظام اسلامی ایران در تاریخ وجود نداشته است، گفت: دشمنان توطئه های زیادی بر علیه این نظام داشتند اما تاکنون موفق نبوده اند البته هنوز دشمن از دشمنی خود دست بر نداشته است.

 

وی با بیان اینکه نگهبانان و ناظرانی باید باشند که نظام اسلامی را دفاع و مراقبت کنند،  افزود: ما بعداز ۴۰ سال از عمر انقلاب اسلامی، هنوز  دولت اسلامی مدنظر امام ره را وجود ندارد،  البته دولت اسلامی به معنای عام آن نه فقط قوه مجریه؛

 

رئیس نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان همدان بااشاره به وضعیت امروز جامعه و مشکلات اقتصادی، تصریح کرد: نسل امروزی ما قبل از انقلاب را ندیده اند و دشمن می‌خواهد قبل از انقلاب اسلامی را گل و بلبل نشان دهد و این انقلاب را هدف قرار داده است.

 

وی اشاره به پیشرفت علمی و دفاعی نظام اسلامی، گفت: دشمن هدفش این است که همه واقعیت های نظام را وارونه نشان دهد و با دروغ پردازی در پیام رسانی های خارجی هدفشان را دنبال می کنند.

 

مرادی تصریح کرد: با وجود شورای نگهبان هیچ قانونی نمی‌تواند غیر اسلامی باشد ، و باید آن را قانون اساسی برای ما مشخص کرده است.

 

وی بااشاره به اینکه شورای نگهبان با تأیید صلاحیت افراد ، از ورود ناخالصی‌ها و نامحرومان به مجلس جلوگیری می کند،  اذعان داشت: متأسفانه مجلس و دولت ما می‌توانست سیاست‌های کلی انتخابات که از سوی رهبر در مهرماه ۹۵ ابلاغ شد را زودتر به نتیجه برساند که به انتخابات امسال نرسید بنابراین صلاحیتها براساس سیاستهای قبلی است.

 

مرادی بااشاره به اینکه باید براساس فرمایشات رهبر انقلاب افراد انقلابی دارای جایگاه شوند، افزود: باید در انتخابات امسال به افراد حزب اللهی و انقلابی نگاه کنیم و انتخاب خود را داشته باشیم.

عصرهمدان

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal