آخرین اخبار

9. مرداد 1398 - 23:20   |   کد مطلب: 33069
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از شناسایی یک باند خانوادگی قاچاق مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، سرهنگ افشین یاری در گفتگو با خبرنگار مهر از انجام چند عملیات مبارزه با قاچاقچیان موادمخدر در شهرستان اسدآباد و کشف مقادیری مواد مخدر خبر داد.

 

سرهنگ یاری عنوان کرد: طی چند روز گذشته و پس از اطلاع از توزیع موادمخدر در یکی از روستاهای اسدآباد تیمی متشکل از کارآگاهان مبارزه با موادمخدر به همراه سگ های موادیاب عازم محل شدند که در بازرسی به عمل آمده ۴ کیلو و ۷۸۰ گرم تریاک و یک دستگاه ترازوی دیجیتال مواد مخدر را که در کاهدان جاسازی شده بود کشف کردند.

 

وی تصریح کرد: در این عملیات دو نفر بازداشت و تحویل مقامات قضایی شدند.

 

فرمانده انتظامی اسدآباد همچنین گفت: براساس گزارش های دریافتی شب گذشته نیز یک عملیات مشترک از سوی پلیس مبارزه با موادمخدر اسدآباد و استان در محور کنگاور به اسدآباد صورت گرفت که طی آن ۶ کیلو و ۹۸۰ گرم تریاک از درون یک دستگاه خودروی تیبا کشف و ۳ نفر که شامل یک آقا و ۲ خانم بودند بازداشت شدند.

 

سرهنگ یاری اضافه کرد: این افراد به صورت یک باند خانوادگی اقدام به قاچاق موادمخدر می کردند.

 

وی در ادامه از کشف ۳ گرم شیشه و هروئین از ۲ معتاد نیز خبر داد و گفت: این ۲ معتاد پس از کشف مواد راهی اردوگاه ترک اعتیاد شدند.

 

فرمانده انتظامی اسدآباد با تقدیر از همکاری مردم با پلیس گفت: بدون شک همکاری مردم با پلیس در کشف و مبارزه با مواد مخدر موثر است و مردم در صورت مشاهده موارد مشکوک باید مراتب رااز طریق پلیس ۱۱۰ به اطلاع همکاران ما اطلاع دهند.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal