آخرین اخبار

23. مرداد 1398 - 15:19   |   کد مطلب: 33221
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد گفت: گفت: باهماهنگی دادستان هر خودرو و یا موتورسیکلتی که مزاحمت ایجاد کند، ۶ ماه در پارکینگ توقیف خواهد شد.

به گزارش آوای سیدجمال، افشین یاری در نشست با اصحاب شهرستان اسدآباد اظهار کرد: در طی ۴ ماهه نخست امسال در بحث تصادفات درون شهری اسدآباد ۲۶  درصد کاهش فوت، ۱۵ درصد کاهش تصادفات جرحی و ۸ درصد کاهش مجروحین را داشتیم.

 

وی از افزایش ۱۰۰ درصدی تصادفات منجر به خسارت در این شهرسنان خبر داد و گغت: بیشتر تصادفاتی که منجز به خسارت شده از روی نداشتن فرهنگ ترافیکی و کم حوصلگی رخ می دهد البته می‌تواند دلایل دیگری داشته باشد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از افزایش ۴۶ درصدی کشف سرقت  در اسدآباد خبر داد و گفت: در زمینه ذستگیری سارقین نیز ۹۶ درصد افزایش را داشتیم.

 

وی بااشاره به افژایش سرقتها در شهرستان از مردم خواست که منازل خود را به دزدگیر مجهز کنند.

 

یاری بابیان اینکه تعداد ۵ هزار و ۶۸۳ مورد تماس تلفنی با پلیس ۱۱۰ ثبت شده است، خاطرنشان کرد: این میزان از تماس ها نشان می دهد که حجم کار نیروی انتظامی در این شهرستان بالاست.

 

وی اذعان داشت: در این تماس ها ی پلیس ۱۱۰  مزاحمت  نداریم  و هر تماس منجر به مأموریت شده است.

 

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد، این شهر را امن ترین شهر استان همدان خواند و گفت: البته فقط با اقدامات پلیس امنیت ایجاد نمیشود بلکه مردم نیز مشارکت خوبی دارند.

 

وی بااشاره به توقیف موتورسیکتهای مزاحم در این شهرستان گفت: باهماهنگی دادستان هر خودرو و یا موتورسیکلت مزاحم را بگیریم، ۶ ماه توقیف در پارکینگ خواهد داشت.

 

یاری بااشاره به مزاحمتهای برخی کاروانهای عروسی در ساعات پایانی شب و بامداد، افزود: ما با شادی مردم مخالف نیستیم اما اگر کاروان عروسی الودگی صوتی در شهر ایجاد کند، با افراد متخلف برخورد می شود.

در پایان به منلسبت روز خبرنگار از خبرنگاران تقدیر شد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal