آخرین اخبار

25. شهريور 1398 - 9:34   |   کد مطلب: 33535
سرپرست دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: در دیداری که با وزیر بهداشت داشتیم، موانع جذب نیروهای متخصص در دانشکده علوم پزشکی اسدآباد رفع شد.

به گزارش آوای سیدجمال، بهنام رضا مخصوصی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، به دیدار خود و نماینده مجلس با وزیر بهداشت اشاره کرد و گفت: در این دیدار تعدادی درخواست داشتیم که آقای وزیر در این خصوص دستور آنها را به معاونان خود داد.

 

وی با بیان اینکه با دستور وزیر بهداشت هتلینگ بخش‌های بیمارستان در دستور کار قرار گرفت، افزود: در راستای جذب نیروهای متخصص در حوزه‌های مختلف دانشکده موانع رفع شد.

 

سرپرست دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از تخصیص اعتبار لازم برای ساخت محل استقرار دستگاه MRI، خبر داد و گفت: قرار است پزشک عمومی و متخصص‌های مورد نیاز دانشکده و منطقه جذب شود.

 

وی با بیان اینکه در دیدار با آقای وزیر بهداشت، وی به اقدامات و پیشرفت‌های اخیر دانشکده علوم پزشکی اسدآباد مشهود و قابل تقدیر اشاره کرد و گفت: شهرستان اسدآباد در برنامه بسیج ملی کنترل فشار خون جزء ۱۰ دانشگاه برتر کشور بوده است.

 

مخصوصی گفت: در این دیدار اقای وزیر اعلام کرد که وجود دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی در شهرستان اسدآباد باعث ارتقاء سطح سلامت این شهرستان و منطقه شده و این امر رضایتمندی مراجعین را به دنبال داشته است.

عصرهمدان

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal