آخرین اخبار

15. مهر 1398 - 14:10   |   کد مطلب: 33743
فرماندار شهرستان اسدآباد رضایتمندی از جشنوار آلوی روستای ملحمدرا را نسبی خواند و گفت: باتوجه به ظرفیت روستای ملحمدره و چند روستای دیگر این شهرستان در تولید آلو میتوان جشنواره آلو را در تقویم سالانه شهرستان گنجاند و براساس برنامه ریزی آن را برگزار کرد.

به گزارش آوای سیدجمال، مجید درویشی در جشنواره آلوی اسدآباد با قدردانی از برگزارکنندگان این جشنواره، اظهار کرد: روستاهای هدف گردشگری با وجود ظرفیت و پتاسیل ها میتوانند با برگزاری چنین جشنواره هایی در جذب گردشگر و حتی فروش محصولات کشاورزان مؤثر باشند.

 

 

مجید درویشی گفت: باتوجه به وجود محصولات زیادی مانند آلو و برگزاری جشنواره ای با این عنوان در روستای ملحمدره میتوان جشنواره آلو را در تقویم سالانه شهرستان گنجاند و براساس برنامه ریزی آن را برگزار کرد.

 

 

وی با اشاره به اینکه باید کشت محصولات کم آب بر را جایگزین محصولات پر آب بر کرد، گفت: باید در راستای اجرای این رویکرد گلخانه ها را افزایش دهیم تا بتوانیم در طول ۱۲ ماه سال هم میوه فصالهای مختلف را داشته باشیم و بازار را رونق دهیم.

 

 

فرماندار شهرستان اسدآباد با بیان اینکه در شهرستان اسدآباد ۱۵۳ اثر تاریخی وجود دارد، فت: از این تعداد ۵۶ اثر ثبت ملی شده و باید بتوانیم با معرفی اثرهای دیگر آن را به ثبت اثار ملی برسانیم.

 

 

وی رضایتمندی از جشنوار آلوی روستای ملحمدرا را نسبی خواند و گفت: این جشنواره در سالهای گذشته به مدت یک روز بوده که ما آن را به دلیل استقبال مردم به یک هفته افزایش دادیم.

 

 

درویشی با قدردانی از رسانه ها، گفت: انتظارمان از رسانه ها برای تشویق مردم جهت حضور در جشنواره ملحمدره بیشتر بود که اطلاع رسانی شود.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal