آخرین اخبار

13. مهر 1402 - 12:56   |   کد مطلب: 46226
در راستای معرفی جاذبه‌ها و منطقه بکر روستای ملحمدره، جشنواره آلو با حضور مسئولان و مردم این روستا از امروز به مدت یک هفته آغاز به کار کرد.

به گزارش آوای سیدجمال، صبح امروز 13 مهر جشنواره آلو با محوریت معرفی روستای گردشگری ملحمدره، با صدای ساز محلی در مجتمع تفریحی باغ آرزوها کوک شد و با رقص محلی تعدادی از اهالی این روستا شور و نشاطی برای گردشگران و دعوت‌شدگان این مراسم به ارمغان داشت.

جشنواره آلو که با همکاری با همکاری مردم و باغداران روستای ملحمدره، اداراتی چون جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی، فرمانداری، بخشداری، ادارات صنعت معدن و تجارت، فرهنگ و ارشاد اسلامی، و دهیاری و شورای اسلامی روستاهای ملحممدره و مدیریت مجتمع گردشگری باغ آرزوها برپا شده بود، با اشعار محلی زیبای شاعران این منطقه همراه بود.

در این جشنواره که بیشتر مسئولان ادارات در آن حضور داشتند، آئیین افتتاحیه این جشنواره در باغ آرزوها و غرفه‌های فروش  محصولات آلو و فرآورده‌های آن در خیابان اصلی روستا برپا شده است.

در غرفه‌های این جشنواره به جز محصولات آلو، فرآوردههای آن، محصولاتی دیگر چون گردو، مویز، سماق، شپله، ترشیجات، سیر، صنایع دستی، آش دوغ محلی هم دیده می‌شد.

در این جشنواره از تعدادی از اهالی روستا و باغداران نمونه کشوری با اهدا هدایی تقدیر شد.
این جشنواره آلو در روستای بکر و دیدنی ملحمدره از توابع بخش مرکزی شهرستان اسدآباد به مدت یکک هفته دایر خواهد بود.

تصاویری از آئین برپایی جشنواره و غرفه‌های آن ببینید.
انتهای پیام/ن

دیدگاه‌ها

سایت بسیار عالی دارید امیدوارم که از سمت مسئولین هم حمایت بشه تا کیفت خبر رسانی تان هر روز بهتر بشه
شما لطف دارید ... اما متاسفانه هیچ گونه حمایتی از سوی مسئولان نسبت به رسانه نیست

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal