آخرین اخبار

9. مهر 1402 - 8:06   |   کد مطلب: 46187
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان اسدآباد از برگزاری جشنواره آلو در روستای ملحمدره این شهرستان خبر داد و گفت: در این جشنواره غرفه‌هایی برای فروش محصول آلو و فرآورده‌های آلو ، گردو، سیب، گیاهان دارویی، موسیر، آش محلی و صنایع دستی برپا و به مدت یک هفته دایر خواهد بود.

 کامران اکبری‌شایگان در گفتگو با خبرنگار آوای سیدجمال، از برپایی جشنواره آلو در روستای ملحمدره از توابع بخش مرکزی اشهرستان اسدآباد خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره هر ساله در اواسط مهرماه برگزار می‌شود که اممسال نیز در روز پنجشنبه 13 مهر ساعت 9 برگزار خواهد شد.

 

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان اسدآباد تصریح کرد: جشنواره آلوی امسال  در روستای ملحمدره اسدآباد با همکاری مردم و باغداران روستای ملحمدره ، فرمانداری، میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی، جهاد کشاورزی، بخشداری، ادارات صنعت معدن و تجارت، فرهنگ و ارشاد اسلامی، و دهیاری و شورای اسلامی روستاهای ملحممدره و مدیریت مجتمع گردشگری باغ آرزوها انجام می‌شود.

 

وی با بیان اینکه در جشنواره آلوی امسال نیز غرفه‌هایی تدارک دیده می‌شود، افزود: در این غرفه‌ها محصول آلو و فرآورده‌های آلو ، گردو، سیب، گیاهان دارویی، موسیر، آش محلی و  صنایع دستی به فروش خواهد رسید.

 

اکبری‌شایگان یادآور شد: این جشنواره بنا به مراجعه و تقاضای گردشگران و بازدید کنندگان از یک روز تا یک هفته دایر خواهد بود.

 

ملحمدره یکی از روستاهای هدف گردشگری است که با وجود محصولاتی چون آلو، گردو، سیب و وجود خانه‌های بوم گردی همیشه مورد بازدید گردشگران و بسیاری از مسافران است.

 

اداره میراث فرهنگی با همکاری دیگر ادارات هر ساله به جزء ایام کرونا، جشنواره را در روستای ملحمدره برگزار می‌کند.

البته در شهرستان اسدآباد محصول آلو در بسیاری از روستاهای این شهرستان هم وجود دارد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal