آخرین اخبار

5. آذر 1398 - 14:59   |   کد مطلب: 34136
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: در ادامه شناسایی عوامل اصلی اغتشاشات و سردسته‌های ایجاد آشوب و ناامنی، 12 نفر دیگر از این افراد با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی در شهرهای کرمانشاه و جوانرود دستگیر شدند.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار علی‌اکبر جاویدان پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: پس از ایجاد اغتشاش و ناامنی در برخی شهرهای استان طی هفته گذشته، شناسایی سردسته‌های اغتشاشگران به صورت جدی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 

وی افزود: در همین راستا 12 نفر از سردسته‌های اغتشاشگران طی عملیاتی مشترک و گسترده دستگیر شدند که از این تعداد، هشت نفر آن‌ها در شهر کرمانشاه و چهار نفر نیز در شهر جوانرود اقدام به ایجاد ناامنی و شرارت کرده بودند.

 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: همگی این افراد با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت عمومی استان و پس از کسب مجوز قضائی در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

 

جاویدان، شرارت، تحریک مردم به ایجاد آشوب و اغتشاش، تخریب اموال عمومی، وارد آوردن خسارت به اماکن دولتی از جمله بانک‌ها، شکست شیشه خودروهای امدادی و شخصی مردم، سرقت اموال بانک و مراکز دولتی و خصوصی و حمله به ماموران پلیس را از جمله جرائم این افراد ذکر کرد.

 

وی ادامه داد: در بازرسی ماموران از مخفیگاهای اشرار، بسیاری از اموال مسروقه بانک‌ها و اماکن اداری و دولتی به همراه چند قبضه سلاح سرد و گرم، فشنگ و دیگر تجهیزاتی که در هنگام اغتشاش کاربرد دارد، کشف شد.

 

رئیس پلیس استان کرمانشاه، همچنین از معرفی هر 12 فرد دستگیر شده به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

 

وی با بیان اینکه برخی ها با سوء‌استفاده از مطالبه‌گری عامه مردم و تحت تاثیرات جو رسانه‌ای دشمنان نظام و انقلاب، دست به اقداماتی زدند که در شأن کشور و نظام جمهوری اسلامی نبود، خاطرنشان کرد: پلیس نیز بنابر وظیفه ذاتی خود مقتدرانه با عوامل آشوب و ناامنی برخورد کرد.

 

جاویدان در پایان و با تاکید بر اینکه حساب افرادی که به دنبال ایجاد اغتشاش و ناامنی هستند با عموم مردم متعهد و انقلابی جداست،گفت: نیروی انتظامی قاطعانه در برابر افرادی که به‌دنبال آشوب و ناامنی در سطح جامعه باشند ایستاده و اجازه نخواهد داد این عده معدود سبب بی‌نظمی و هرج و مرج شوند.

 

گفتنی است، در جریان اغتشاشات صورت گرفته روز شنبه 25 آبان‌ماه، سرگرد «ایرج جواهری» از ماموران کلانتری 24 الهیه کرمانشاه به درجه رفیع شهادت نائل آمد و اغتشاشگران خسارات زیادی را به اموال عمومی و همچنین شخصی مردم وارد آوردند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal