آخرین اخبار

7. آذر 1398 - 8:40   |   کد مطلب: 34154
فرمانده انتظامی استان همدان از کشف لوازم خانگی قاچاق و فاقد مجوز به ارزش ۲ میلیارد ریال در شهرستان اسدآباد خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، سردار بخشعلی کامرانی‌صالح امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان اسدآباد در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، به کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی شهرستان پرداختند.

 

وی افزود: در اجرای این طرح  ماموران به یک دستگاه خودرو سواری سمند و یک دستگاه پراید مشکوک و در یک عملیات پلیسی پس از اخذ مجوز قضائی آن ها را متوقف کردند.

 

فرمانده انتظامی استان همدان ادامه داد: در بازرسی از این خودرو ها، لوازم خانگی قاچاق و فاقد مجوز شامل: آبمیوه گیری، چای‌ساز، سرخ‌کن، قاشق و چنگال، قهوه‌ساز و یک دستگاه کارواش کشف و سه متهم دستگیر شدند.

 

وی با اشاره به اینکه ارزش محموله های قاچاق مکشوفه بر اساس نظر کارشناسان ۲ میلیارد ریال برآورد شده گفت: خودروها به پارکینگ منتقل و متهمان با تشکیل پرونده تحویل اداره تعزیرات حکومتی شهرستان اسدآباد شدند.

 

کامرانی‌صالح در پایان گفت: پلیس با تمام توان و به کارگیری حداکثری امکانات خود با پدیده شوم قاچاق مبارزه خواهد کرد و شهروندان نیز می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را در زمینه قاچاق کالا با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal