آخرین اخبار

15. آذر 1398 - 15:50   |   کد مطلب: 34237
امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه دانشجویان باید دارای دو بال علم و تقوا باشند و در این مسیر حرکت کنند، گفت: دانشجو باید با بصیرت، موقعیت شناس، دشمن شناس و روحیه عدالتخواهی داشته باشد.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اسدآباد، با تأکید رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان، اظهار کرد: اگر انسان به اخلاص، باطن، زیبایی کار و عمق خدامحوری خود توجه نکند، سودی نبرده است.

 

 

وی گفت: یکی از نشانه هایی که ما را از لجن‌زار گناه و معصیت نجات می‌دهد، آن عبادتی است که همراه با خشوع باشد و خشوع نیز تنها با عمل به تقوا بدست می‌آید.

 

 

امام جمعه اسدآباد بااشاره به رحلت حضرت معصومه(س)، اظهار کرد: امام رضا(ع) می فرمایند که هرکسی خواهرم حضرت معصومه(س) را زیارت کند، گویی مرا زیارت کرده و البته باید زیارت‌ها با معرفت و شناخت باشد.

 

 

وی بااشاره به روز ۱۶ آذر به نام روز دانشجو و علت نامگذاری این روز و فرمایشات رهبر انقلاب، گفت: دانشجو باید با بصیرت، موقعیت شناس و دشمن شناس باشد و روحیه عدالتخواهی داشته باشد.

 

 

حسینی با بیان اینکه دانشجویان باید دارای دو بال علم و تقوا باشند و در این مسیر حرکت کنند، افزود: داشتن تقوا و معنویت انسان را متعهد می کند که انسان باتقوای بدون علم هم کارایی ندارد، بنابراین باید دانشجویان مجهز به علم و دارای تقوا باشند.

 

 

امام جمعه اسدآباد بر داشتن روحیه انقلابی، متعهد، علم اندوزی دانشجویان تأکید کرد.

 

 

وی از راه اندازی صندوق قرض الحسنه طلاب در قم خبر داد و گفت: این صندوق با همکاری خوب فرماندار شهرستان در راستای کمک به طلاب ایجاد شد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal