آخرین اخبار

12. دى 1398 - 8:05   |   کد مطلب: 34497
علیرضا سلطانی‌متهور با بیان اینکه تعدادی گزارش تخلف انتخاباتی از جمله پذیرایی شام و ناهار، توزیع پول و پوستر گزارش شده است، گفت: از مردم می‌خواهیم تخلفات داوطلبان مجلس حتی تخلفات در مجازی را گزارش دهند.

به گزارش آوای سیدجمال، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با بیان اینکه تخلفات انتخاباتی داوطلبان مجلس از دید قانون و دستگاه قضا دور نمی ماند، اظهار کرد: چند تخلف انتخاباتی از پذایرایی با شام و ناهار، توزیع پول و پوستر از سوی داوطلبان مجلس گزارش شده که این خلاف قانون است.

 

 

وی با تأکید بر اینکه قطعاً عوامل ما گزارش‌های مراسم‌هایی که داوطلبان مجلس بانی آن هستتند را ارائه خواهند داد، گفت: هنوز تا تبلیغات انتخاباتی به صورت آزاد فاصله زیاد است.

 

 

سلطانی‌متهور با بیان اینکه هنوز اسامی داوطلبان تأیید صلاحیت شده نیز اعلام قطعی نشده است، تصریح کرد: داوطلبان مجلس مراقبت کنند که تخلفاتی از سوی آنها صورت نگیرد چرا که قطعاً با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

 

 

وی خواستار ارائه گزارش از تخلفات داوطلبان در فضای حقیقی و مجازی از سوی مردم شد و افزود: مردم در صورتی که شاهد پذیرایی به مناسبت‌های مختلف از سوی داوطلبان هستند، گزارش دهند.

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسدآباد با اشاره به برگزاری جلساتی با مدیران و ادمین های کانال‌های تلگرامی و بیان تذکرات در خصوص تخلفات انتخاباتی، بیان کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف، تخریب، توهین و افتراء در کانال‌ها، مدیران و ادمین های کانال‌ها باید پپاسخگو باشند.

 

 

وی در خصوص انتشار لیستی از اسامی مبنی بر رد صلاحیت برخی داوطلبان، یادآور شد: هنوز تا اعلام قطعی اسامی و رد و یا تأیید داوطلبان، ۱۰ روز زمان باقی است و در این خصوص با افرادی که با هدف تلاش برای تشویش اذهان عمومی ایجاد شایعه کنند، برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal