آخرین اخبار

13. دى 1398 - 15:41   |   کد مطلب: 34509
امام‌جمعه اسدآباد با محکوم کردن شهادت سردار سلیمانی،
دفاع از حیثیت اسلام مرز نمی شناسد
حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی مجد، با محکوم کردن خبر شهادت سردار سلیمانی گفت: شاید برخی افراد شبهه بیندازند که سردارسلیمانی در مناطق عراق و سوریه چه می کند؟! در جواب به اینها باید گفت هر کجا پای حیثیت اسلام در میان باشد، سردارانی چون حاج قاسم مرز نمی شناسند و از کیان اسلام دفاع می کنند.

به گزارش آوای سیدجمال، امام جمعه اسدآباد در خطبه های نماز جمعه اسدآباد این هفته شهر اسدآباد با تأکید بر رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان، اظهار کرد: هیچ رزق و روزی کم نمی‌شود مگر اینکه گناهی صورت بگیرید لذا باید همواره از گناه مراقبت کنیم.

 

وی با اشاره به سالروز اجرای دستور رضاخان برای کشف حجاب گفت: امروز باید مردم در ۴۰ سالگی انقلاب حجاب را قدربدانند و با بد حجابی که نقطه ننگی در جامعه اسلامی است، مبارزه کنند.

 

حسینی مجد با بیان اینکه شورای تأمین باید در حفظ حجاب منطقه تلاش کنند، گفت: اگر مسئولان توانایی مبارزه با بدحجابی  را ندارد ، مردم را وارد عمل می کنم.

 

امام جمعه اسد اباد با تاکید بر اینکه مردم تکلیف شرعی دارند که در مبارزه با بدحجابی به پا خیزند، افزود: می طلبد که با عمل به دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر مانع ورود افراد بدحجاب در اجتماع شوند.

 

حسینی مجد با  اشاره به شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: خبر دلخراش شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی دردی بر دلمان شد.

 

وی با قرائت پیام رهبر انقلاب در خصوص شهادت شهید سردار سلیمانی، این غم بزرگ را به مردم ایران، رزمندگان، رهبر انقلاب تسلیت و تبریک گفت.

 

امام جمعه اسد اباد با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی همانند مالک اشتر برای مقام معظم رهبری بود، افزود: شهادت حداقل تشکر از حاج قاسم از سوی خداوند بود و امثال ایشان نباید در بستر بیماری بمیرند و این افراد باید شهید شوند.

 

حسینی مجد عنوان کرد: داغ شهادت حاج قاسم سلیمانی ما را غیرتی می کند و انگیزه می دهد که ادامه دهنده راه او باشیم.

 

وی با محکوم کردن خبر شهادت سردار سلیمانی گفت: شاید برخی افراد شبهه بیندازند که سردارسلیمانی در مناطق عراق و سوریه چه می کند؟! در جواب به اینها باید گفت هر کجا پای حیثیت اسلام در میان باشد، سردارانی چون حاج قاسم مرز نمی شناسند و از کیان اسلام دفاع می کنند.

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal