آخرین اخبار

14. دى 1398 - 14:31   |   کد مطلب: 34519
اکبر بیگلری با بیان اینکه متأسفانه امروزه زنان و دختران ما نوع پوشش خود را از اینترنت می‌گیرند، گفت: شهر اسدآباد یکی از شهرهای مذهبی کشور است که نباید از مسئله حجاب در آن غافل شد.

به گزارش آوای سیدجمال، دادستان ویژه روحانیت غرب كشور در شورای فرهنگ عمومی شهرستان اسدآباد با بیان اینکه دشمن در جنگ نظامی مبا ما شکست خورده است، اظهار کرد: امروز بیشترین هجمه دشمن در تهاجمات فرهنگی است که ترویج بدبحجابی در جامعه نمونه این تهاجم است.

 

انجام کار فرهنگی تنها راه مقابله با بدحجابی است

 وی با بیان اینکه متأسفانه امروزه زنان و دختران ما نوع پوشش خود را از اینترنت می‌گیرند، افزود: شهر اسدآباد یکی از شهرهای مذهبی کشور است که نباید از مسئله حجاب غافل شد.

  

بیگلری یکی از مشکلات حوزه فرهنگی را مسئله بدحجاب و بی حجابی خواند و افزود: متأسفانه امروز در برخی از ادارات شاهد هستیم که کارکنان زن بی حجاب و یا بدحجاب هستند که این خود موعضل بزرگ است.

 

وی با بیان اینکه شهرداری و ادارات باید با کار فرهنگ از جمله نصب احادیث در زمینه حجاب را در بر تابلوی ادارات و سطح شهر مردم را نسبت به هجمه دشمن آگاه و هوشیار کنند، افزود: امروز برخورد فیزیکی در مقابله و مبارزه با مسئله بدحجابی جواب نمی دهد و البته در شأن و جایگاه نظام اسلامی نیست که این عمل صورت بگیرد، بنابراین باید کارفرهنگی تقویت شود.

 

زنان و دختران ایرانی نوع پوشش را از اینترنت می‌گیرند

دادستان ویژه روحانیت غرب كشور به برخی از جرائم در حوزه فرهنگی اشاره کرد و گفت: متأسفانه شاهدیم که برخی از جرائم از سوی فرزندان مسئولان انجام می شود که جای بسی تأسف است.

انتهای پیام/ن

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal