آخرین اخبار

11. بهمن 1398 - 17:41   |   کد مطلب: 34745
حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی با اشاره به مطرح کردن طرح معامله قرن، گفت: آمریکا و جنایکاران بدانند که قدس فروشی نیست و ما این طرح را محکوم می کنیم.

به گزارش آوای سیدجمال، امام جمعه اسدآباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اسدآباد، با تأکید بر تقوای الهی و دوری از گناهان، محبوب ترین عبادت را در نزد خداوند، سکوت  زبان خواند و اظهار کرد: باید زبان را به گفتار خوب آراست و زبان را از حرف‌های بیهوده و زیاده‌گویی کنترل کرد.

 

وی فزود: برخی آدم‌های بی نام و نشان، به دنبال آن هستند که وحدت و برادری را بهم بریزند لذا مردم باید به گوش و هوشیار باشند.

 

 

حجت الاسلام حسینی مجد با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، بر حضور باشکوه مردم، مسئول و غیر مسئول در برنامه های این دهه تأکید کرد و گفت: ما همه باید انسجام و وحدت را در آستانه انتخابات و سالگرد پیروزی انقلاب حفظ کنیم.

 

مذاکره با آمریکا نباید مطرح شود

وی با اشاره به مطرح کردن طرح معامله قرن، گفت: آمریکا و جنایکاران بدانند که قدس فروشی نیست و ما این طرح را محکوم می کنیم.

 

 

امام جمعه اسدآباد به مصاحبه آقای ظریف وزیر امور خارجه با خبرنگار آلمانی اشاره کرد و گفت: ما به این مصاحبه اعتراض داریم و نباید بعد از خون رنگین شهید سلیمانی مذاکره با آمریکا مطرح می شد و ترامپ خبیث به خود اجازه دهد ما را با یک توییت و کلمه مرسی تحقیر کند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal