آخرین اخبار

21. بهمن 1398 - 14:15   |   کد مطلب: 34849
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد پیامی را به مناسبت 41 روز از پیروزی انقلاب در آستانه 22 بهمن امسال صادر کرد.

به گزارش آوای سیدجمال، به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی و در آستانه 22 بهمن امسال فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد پیامی را صادر کرد.

 

در این پیام آمده است:

هیچ حرکت دسته جمعی که کفار واستکبار را عصبانی کند صورت نمیگیرد ،مگر اینکه برای آن پاداش عمل صالح ثبت شود(توبه آیه ۱۲۰)

 

ملت انقلابی ایران در حالی چهل یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیرند که علی رغم توطئه ها وفشارهای استکبار بر بسیاری از مشکلات فائق آمده است.

امروز با گذشت چهل و یک سال از این معجزه تاریخی انقلاب اسلامی در آستانه ورود به دوران جدیدی از حیات بالنده ی خود می باشد چشم امید دوستان و چشم طمع دشمنان همچنان در حال پایش و سنجش میزان پایبندی انقلاب،فرزندان انقلاب و رهروان آن به شعار های اولیه از عدالت و حاکمیت مستضعفان گرفته تا استقلال آزادی جمهوری اسلامی است.

پیام روشن راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن این است که آمریکا و ایادی او بدانند که ملت ایران همانگونه که در تاریخ پر افتخار انقلاب بارها بارها نشان داده است، نه از قدرت پوشالی آمریکا هراس به دل راه می دهد و نه تردیدی در پیگیری آرمان های الهی انقلاب و به کارگیری توان وظرفیت های داخلی به خود راه می دهد.

به فضل و یاری الهی ملت رشید ایران ضمن تجدید میثاق دوباره با آرمان های امام و رهبری فریادگر این حقیقت راستین خواهند بود و پر شور و باشکوه تر از گذشته در این راهپیمایی عظیم شرکت خواهند کرد.    
     
امید علی الیاسی،فرمانده سپاه اسدآباد

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal