آخرین اخبار

10. اسفند 1398 - 14:28   |   کد مطلب: 35032
حمزه عبدکوند با تأکید بر ممانعت از فعالیت هفته بازارها در طول این هفته، گفت: این اماکن جزء مکان‌های شلوغ و پر از جمعیت است که می تواند موجب شیوع کرونا باشد، بنابراین باید از فعالیت آنان ممانعت کرد.

به گزارش آوای سیدجمال، معاون سیاسی، اجتماعی، امنیتی فرمانداری اسدآباد ظهر امروز در کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان اسدآباد، با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور، اظهار کرد: تمام مسئولیت و تصمیم‌سازی در زمینه تعطیلی هر اماکن، مدارس و دانشگاهی منوط به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا در کشور است.

 

وی با اشاره به حدیثی در خصوص قدر دانستن سلامتی و امنیت به عنوان دو مقوله مهم، تصریح کرد: تنها راه مبارزه و پیشگیری از بیماری کرونا رعایت بهداشت فردی است.

 

عبدکوند با بیان اینکه مورد مثبت کرونایی در شهرستان اسدآباد نداریم، گفت: نباید مردم به شایعات در فضای مجازی توجه کنند و قطعا دانشکده علوم پزشکی هم در صورت وجود هرگونه مورد مثبتی شفاف اعلام خواهد کرد.

 

وی با تأکید بر گندزدایی و ضدعفونی کردن وسایل نقلیه عمومی، از مسئولان ایستگاه آتش نشانی خواست که سطح معابر و خیابان‌های شهر را به صورت روزانه و مداوم گندزدایی کنند.

 

 

معاون سیاسی، اجتماعی، امنیتی فرمانداری اسدآباد با بیان اینکه دانشکده علوم پزشکی موظف به بی‌خطرسازی زباله‌های عفونی در بیمارستان است، گفت: امروز تنها مرجع موثق در مورد اخبار وزارت بهداشت است که باید رسانه‌ها نیز از طریق مسئولان دانشکده، اخبار را در اختیار مردم قرار دهند.

 

وی با اشاره به تلاش خبرنگاران شهرستان در انعکاس اخبار صحیح و شفاف به مردم، گفت: امسال با برگزاری انتخاباتی در صحت و سلامت، بالاترین مشارکت و در اعلام نتایج شهرستان برتر بودیم.

 

عبدکوند یادآور شد: با مدیریت خوب توانستیم در بین هر ۱۱۰ شعبه خذ رأی مایع ضدعفونی توزیع کنیم و از شیوع بیماری کرونا جلوگیری کنیم.

 

معاون سیاسی، اجتماعی، امنیتی فرمانداری اسدآباد با تأکید بر ممانعت از فعالیت هفته بازارها در طول این هفته، گفت: این مکان ها جزء اماکن های شلوغ است که باید مدیریت شود و با ممانعت از فعالیت آنان در جلوگیری از شیوع بیماری کرونا بایستیم.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal