آخرین اخبار

6. فروردين 1399 - 9:23   |   کد مطلب: 35234
ایوب حضرتی با بیان اینکه مسئولین باید ظرفیت های کشور را بشناسند، گفت: با به کارگیری و انتصاب افراد جوان، با انگیزه، مومن و متشرع اهداف پیشرفت اسلامی و جهش تولید محقق می شود.

به گزارش آوای سیدجمال، ایوب حضرتی، دبیر مجمع بسیجیان استان همدان در گفت و گو با خبرنگار ما، با بیان اینکه نامگذاری سال توسط رهبر معظم انقلاب به نام جهش تولید دو هدف استراتژیک را نشان می دهد گفت: یکی از اهداف تامین نیاز داخلی و هدف دیگر صادرات غیر نفتی است.

 

حضرتی با اشاره به اینکه جهش برای موضوعی استفاده می شود که در گذشته اقداماتی در خصوص آن موضوع انجام شده، افزود: هم اکنون نیاز است آن اقدامات انجام شده را تقویت کنیم و جهش داشته باشیم.

 

وی با تاکید براینکه جهش یعنی تا کنون به خوبی در مبحث تولید پیش رفتیم اما هم اکنون انتظار جهش و تلاش بیشتری است، تصریح کرد: جهش تولید پیامد مثبت برای اقتصاد کشور دارد چرا که کالاهای مورد نیاز داخلی را می سازیم و به واردات احتیاجی نداریم.

 

دبیر مجمع بسیجیان استان همدان با اشاره به صحبت مقام معظم رهبری مبنی براینکه فرمودند در کشور ظرفیت های بی شماری داریم، گفت: ما برای دور شدن از اتکاء به نفت و به علت اختلاف ارزی بین ریال و دلار ناچاریم تولید بیشتری داشته و در ادامه تولید صادرات داشته باشیم.

 

وی با تاکید براینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند مسئولین باید ظرفیت های کشور را بشناسند، افزود: با به کارگیری و انتصاب افراد جوانی، با انگیزه، مومن و متشرع اهداف پیشرفت اسلامی و جهش تولید محقق می شود.

 

حضرتی با بیان اینکه مجمع بسیج استان دارای هشت کار گروه تخصصی است، خاطر نشان کرد: رؤسای گروه از اساتید دانشگاه هستند و کارگروه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی موضوعات مرتبط را بررسی کردند.

 

دبیر مجمع بسیجیان استان همدان با اشاره به اینکه کارگروه ها مسائل تولید استان را مورد واکاوی قرار می دهند، گفت: این کارگروه ها، نکات لازم را به مسئولین می رسانند و گروه های تخصصی موظفند پیرامون شعار سال فعالیت کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal