آخرین اخبار

29. ارديبهشت 1399 - 14:25   |   کد مطلب: 35749
مجید درویشی با اشاره به در سالجاری باید جهشی را در تولید داشته باشیم، گفت: بانک‌ها کارخانه‌هایی را که مشکلات مالی و یا احیانا" اداری دارند را قبل از تملک، موانع را بررسی کرده تا به چرخه تولید بازگردند.

 فرماندار شهرستان اسدآباد در حاشیه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان "جهش تولید" از سوی مقام معظم رهبری، اظهار کرد: ما در این راستا جلسات متعددی را با فعالان اقتصادی، بانک‌ها برای حل موانع و مشکلات آنان داشتیم تا بتوانیم کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی راکد را فعال کنیم.

 

وی افزود: در راستای حل موانع و مشکلات کارخانه های تولیدی حضور مسئولان بانک‌های استانی را در شهرستان داشتیم که نتایجی خوبی از آن حاصل شده است.

 

درویشی  با اشاره به برگزاری 6 جلسه ستاد تسهیل و بررسی موانع و مشکلات واحدهای تولیدی با 57 مصوبه، تصریح کرد: از این تعداد 42 مصوبه اجرایی و 15 مورد هم در حال اجراست.

 

وی با بیان اینکه امروز هم 4 پرونده واحد تولیدی مشکل دار را بررسی کردیم، گفت: از این تعداد به دو پرونده زمان داده ایم که مشکل را پیگیری و حل کنند و بانک نیز در این زمینه مساعدت لازم را داشته باشد.

 

فرماندار شهرستان اسدآباد با اشاره به واحد تولیدی کاویان کار در شهرک صنعتی، گفت: مالک این واحد حضور نیافت و قرار است که بازدیدی از این کارخانه ها هم انجام شود.

 

وی با بیان اینکه مصمم بر آن هستیم که واحدهای تولیدی راکد را فعال و به چرخه تولید برگردانیم، افزود: در صورتی که واحدی نتواند مشکل خود را حل کند، آن را باید به سرمایه گذاران دیگری واگذار کند.

 

فرماندار شهرستان اسدآباد از ورود به چرخه تولید یک واحد در شهرستان خبر داد و گفت: این واحد تولیدی در سال 89 راکد شده بود که قرار است استارت دوباره کار زده شود.
وی با اشاره به کارخانه های تولیدی لبنیات، گفت: در حال حاضر 60 واحد لبنیاتی سنتی در سطح شهرستان وجود دارد که لبنیات این شهرستان تأمین می کنند.

 

درویشی با تأکید بر اینکه کارخانه های که مشکلات مالی و یا احیانا" اداری دارند، بانک‌ها قبل از تملک آن ها باید با فرمانداری مطرح کنند، خاطرنشان کرد: بانک‌ها باید از تملک کارخانه های مشکل دار به صورت جدی خودداری کرده و آن‌ها را به چرخه تولید بازگردانیم.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal