آخرین اخبار

14. فروردين 1399 - 14:50   |   کد مطلب: 35308
مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اسدآباد از بهره مندی تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار اسدآباد از راه روستایی آسفالته در سالجاری خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، ساسان رستمی اظهار کرد: در حال حاضر در شهرستان اسدآباد ۲۸ کیلومتر راه روستایی شنی وجود دارد که براساس قرارداد آسفالت و بهسازی ۱۳ کیلومتر از این میزان راه شنی در حال اجراست و با اتمام این پروژه تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار اسدآباد از راه روستایی آسفالته بهره مند خواهند شد.

 

وی با بیان اینکه با اتمام پروژه آسفالت و بهسازی ۱۳ کیلومتر راه روستایی،تنها ۱۵ کیلومتر راه روستایی شنی در شهرستان باقی خواهد ماند که این روستاها نیز زیر ۱۰ خانوار جمعیت هستند، افزود: اجرای بهسازی و آسفالت راه شنی روستایی قاسم آباد،سیاهگله به سوتپه،قمشانه، حیدرآباد و نادرآباد به طول ۱۰کیلومتر به مبلغ قرارداد سه میلیارد تومان و اجرای آسفالت راه شنی روستایی گدار پهن به آفریانج به طول سه کیلومتر به مبلغ قرارداد ۷۰۰ میلیون تومان راه های شنی روستایی هستند که در سالجاری آسفالت می شوند.

 

رستمی همچنین از اجرای روکش آسفالت در راه های منتهی به شهر اسدآباد واقع در کمربندی شهدا به عنوان یکی از قراردادهای در حال اجرا این شهرستان به مبلغ قرار داد ۱.۵ میلیارد تومان خبر داد و تصریح کرد: یک دهنه زیرگذر در موسی آباد نیز به مبلغ ۸۱۳ میلیون تومان براساس قرار داد در دست اجرا قرار دارد.

 

وی در ادامه با اشاره به ۳۰ مورد گشت کنترلی ناوگان حمل بار و مسافر در این شهرستان در سال گذشته یادآور شد:در سال گذشته ۴۴ هزار و ۹۸۱ نسخه بارنامه در این شهرستان صادر و میزان ۸۱۵ هزار ۶۴۳ تن بار حمل شده است.

 

رستمی گفت: در سال گذشته ۷۶۷۴ مترمربع از کل استحفاظی شهرستان لکه گیری با آسفالت سرد و۹۴۹۲ متر مربع از گردنه اسدآباد،بزرگراه،ویرایی،نجف آباد،بوجین،ملحمدره،پیرملو،کلیایی و محور داشبلاغ لکه گیری با آسفالت گرم شد.

 

وی درزگیری راه های آسفالته به طول ۱۱۱۳۰ متر، رگلاژ و تسطیح شانه راه های آسفالته به میزان ۲۹۲ کیلومتر، شانه سازی و تعدیل شیب شیروانی به میزان ۳۰ کیلومتر،تعمیر تابلوهای اخطاری و نیروی انتظامی به تعداد  ۲۴۹۳ عدد،نصب تابوهای اخطاری و انتظامی به تعداد ۲۱۵۰ عدد، شستسوی تابلو و علائم به تعداد ۸۱۲۷، نصب گاردریل ۹۵شانه، خط کشی راه های روستایی ۶۳ کیلومتر_ایجاد شیارهای طولی و عرضی ۸.۵ کیلومتر، تسطیح و رگلاژ راه های شنی ۶۴ کیلومتر، تنقیه و لایروبی پل ها۳۳ کیلومتر،حمل مصالح جهت عملیات راهداری زمستانی ۶۰۰۰ تن، موج تراشی سطوح آسفالته ۲۸  هزار و ۶۸۰ متر مربع، تعمیرات ابنیه فنی ۳۲ دستگاه، اجرای روکش آسفالت ۱۰.۹ کیلومتر و ایجادحفاظ خاکی بازدارنده در نقاط پرتگاهی  ۲۱۷۰۴ متر مکعب را از جمله اقدامات انجام شده اداره راهداری و حمل جاده ای این شهرستان در سال گذشته برشمرد./ایسنا

انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal