آخرین اخبار

9. ارديبهشت 1399 - 12:47   |   کد مطلب: 35551
سرهنگ امیدعلی الیاسی با بیان اینکه شهید محمدرسول رضایی به عنوان شهید سال 99 کشور در قشر دانش آموزی و شهید علیرضا الهیاری‌خندان شهید سال اسدآباد انتخاب شد، گفت: باید امسال برای معرفی این دو شهید برنامه های خوبی ارائه شود.

به گزارش آوای سیدجمال، فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد در شورای هماهنگی دفاع مقدس شهرستان اسدآباد با بیان اینکه هر سال در سطح کشور و شهرستان‌ها نام شهدایی را به عنوان شهدای شاخص سال معرفی می‌شود، اظهار کرد: امسال شهید محمدرسول رضایی یکی از شهدای شهر اسدآباد به عنوان شهید سال کشوری در حوزه بسیج دانش آموز معرفی شده است.

 

وی با اشاره به وصیتنامه شهید محمدرسول رضایی، گفت: این شهید دانش‌آموز در وصیت نامه اش گفته بود که "پرچم آمریکا را در تشیع جنازه من آتش بزنید تا همه بدانند من مطلیع ولایت فقیه و ضد آمریکا هستم".

 

 

الیاسی بااشاره به بخشی از وصیتنامه شهید الهیاری یکی دیگر از شهدای اسدآباد، تصریح کرد: این شهید بزرگ نیز به عنوان شهید شاخص شهرستان اسدآباد در سال 99 انتخاب شده که امسال برای معرفی او اقداماتی خواهیم داشت.

 

وی یادآور شد: نامگذاری سال در هر شهرستانی با نام شهدا، در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره او و الگوگیری از راه و منش شهید است.

 

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با اشاره به ایثار و فداکاری شهدا و جانبازان، اظهار کرد: امروز با شرایط ویژه کرونا و مجاهدت بسیاری افراد جهادگر در جبهه مقابله ای با آن، جلوه ای از رشادت و ایثار رزمندگان دفاع مقدس به منصه ظهور گذاشتند و این قابل تقدیر است.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش به مطالبه چندین ساله اسدآباد برای نصب تمثال شهدا در بلوار 22 بهمن این شهر اشاره و بر اجرایی شدن این مطالبه تأکید کرد.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal