آخرین اخبار

9. مرداد 1402 - 11:41   |   کد مطلب: 45699
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ نفر به عنوان معلم امسال در آموزش و پرورش استان استخدام می شوند.

به گزارش آوای سیدجمال، «محمود نقوی» روز دوشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان همدان افزود: ۶۵۰ معلم که از یک هزار و ۶۰۰ نفری که در آزمون پذیرفته شده بودند، مراحل مصاحبه را طی کرده اند.

وی یادآور شد: پیش از این مصاحبه استخدامی معلمان نیم ساعت بیشتر زمان نمی برد اما اکنون برای هر کدام از داوطلبان ۶ ساعت در مرحله مصاحبه وقت گذاشته می شود تا بهترین ها برای هدایت نسل آینده انتخاب شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان تاکید کرد: امسال برای رنگ آمیزی و آماده سازی مدارس ۲۰ میلیارد ریال برای خرید رنگ ۱۰۰ مدرسه واریز شده است.

وی ادامه داد: امسال بسیج دانشجویی و گروههای جهادی مسئولیت رنگ آمیزی مدارس را برعهده خواهند داشت.

نقوی با اشاره به کمبود معلم و کادر آموزشی در سال تحصیلی جاری افزود: تلاش خواهیم کرد از طریق ادامه کار معلمانی که قصد بازنشستگی دارند و حتی دعوت از معلمان بازنشسته، کمبود کادر آموزشی را جبران کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان درباره وضعیت رتبه بندی معلمان گفت: پیش از مهره ماه پرونده معلمان معترض به رتبه بندی پایان می رسد.

وی ادامه داد: براساس هماهنگی های انجام شده با وزارتخانه، رسیدگی مجدد به پرونده های رتبه بندی یک تا سه به آموزش و پرورش استان سپرده شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به اینکه شبانه روز در تلاش برای رسیدگی به پرونده رتبه بندی معلمان هستیم، افزود: اشکالات رتبه بندی معلمان را به صفر می رسانیم.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal