آخرین اخبار

12. ارديبهشت 1402 - 7:45   |   کد مطلب: 44859
سجاد محمدی‌شمیم از سرآمد شدن دو معلم در سطح استان و ۱۲ معلم در سطح شهرستانی خبر داد و گفت: در هفته معلم دو مدرسه روستاهای قاضی مردان و مأوا به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش آوای سیدجمال، سجاد محمدی‌شمیم، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد در آستانه روز گرامیداشت شهادت شهید مطهری و مقام معلم در نشستی با خبرنگاران و فعالان مجازی این شهرستان، اظهار کرد: هفته معلم فرصتی برای پرداختن به مقام و ارزش و جایگاه آنان در عرصه تعلیم و تربیت است که خبرنگاران به عنوان دیده‌بانان عدالت می‌توانند با قلم توانای خود نقش آنان را ترسیم و به تصویر و قلم بنگارند.

 

وی با ارائه گزارشی از عملکرد آموزش و پرورش در یک سال گذشته و شایعه خواندن مسمومیت دانش‌آموزان در دو مدرسه اسدآباد، خاطرنشان کرد: با وجود توطئه‌های دشمن و معاندین با به راه انداختن مسمومیت‌ها جریان تعلیم و تربیت متوقف نشد.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد با اشاره به وجود مشکلات حوزه نیروی انسانی در آموزش و پرورش، گفت: ما سال گذشته ساماندهی نیروهای انسانی را از اردیبهشت ماه آغاز کردیم و با وجود کمبود نیرو، هیچ مدرسه ای خالی از معلم نبود و اجازه خروج نیروهای کیفی در اموزش ندادیم و سعی کردیم نیروها را حفظ کنیم.

 

وی با تأکید بر اینکه امروز باید آموزش و پرورش در رأس امور و دغدغه مسئولان برای حل مشکلات آن باشد، گفت: در سال گذشته مبلغ ۲ میلیارد تومان تجهیزات از جمله تزریق ۱۶ چاپگر، نصب آیفون تصویری در مدارس انجام شده است و هیچ ممدرسه ای نیاز به نیمکت و یا تخته وایت برد ندارد.

 

محمدی‌شمیم توزیع۳۰۰ بسته غذایی و دو هزار جفت کفش بین دانش‌آموزان نیازمند در سال گذشته خبر داد و افزود: این امر با همکاری مؤسسه دارالایتام انجام شده است.

 

وی با اشاره به اینکه مدرسه شهرک سیداحمد با  ۵۷ درصد و کانون فرهنگی با ۵ درصد پیشرفت همچنین از مشکلات حوزه آمزش و پرورش است، گفت: اگر مدرسه شهرک سیداحمد امسال به بهره برداری نرسد، سال آینده با مشکلات عدیده ای روبرو خواهیم شد.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد دیدار با امام جمعه، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی ، کتابخوانی، کلاس‌های ضمن خدمت، همایش تجلیل از بازنشسته‌ها، دیدار و دلجویی از پیشکسوتان فرهنگی را از جمله برنامه‌های هفته معلم برشمرد و گفت: البته تجلیل از مقام معلم می‌بایست به عنوان یک فرهنگ عمومی تبدیل شود و دانش اموزان در کنار تکریم خانواده به تکریمو حترام مقام معلم خود هم بپردازند.

 

وی فرهنگ جامعه عمومی باشد، این درست نیست که راه نجات جمعه در هر عرصه‌ای را توجه به ستون‌های فرهنگی که همان معلمان هستند، خواند و افزود: به مدارس سپرده‌ایم که در تجلیل از معلمان اجباری مالی نکنند.

 

محمدی‌شمیم از سرآمد شدن دو معلم در سطح استان و  ۱۲ معلم در سطح شهرستانی خبر داد و گفت: این معلمان در هفته مقام معلم در سطح استان و شهرستان تقدیر خواهند شد.
 وی از افتتاح دو دو مدرسه در روستاهای قاضی مردان و مأوا در هفته معلم خبر داد و گفت: در این ایام یادواره شهدای فرهنگی درراستای برگزاری کنکره 8 هزار شهید استان نیز برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal