آخرین اخبار

20. خرداد 1399 - 14:47   |   کد مطلب: 35941
بخشدار مرکزی بر اجرای تمام مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در بخش مرکزی اسدآباد تاکید کرد.

به گزارش آوای سیدجمال، نظری دوست بخشدار مرکزی  از ابلاغ مصوبات «ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا شهرستان اسدآباد» جهت اجرا به دهیاران خبر داد و گفت: دهیاران با همکاری و هماهنگی با شورا‌ها تمام اهتمام خود را جهت اجرای مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا شهرستان بکار بگیرند.

 

اوبا اشاره به اینکه دهیاران به عنوان مدیران اجرایی روستا‌ها مطرح هستند، تأکید کرد:مثل سه ماه گذشته بصورت جدی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا درسطح روستا‌ها تشکیل گردد.

 

بخشدار مرکزی اسدآباد اطلاع رسانی و آگاه سازی به اهالی روستا‌ها را درخصوص آخرین وضعیت شهرستان در خصوص کرونا، امری مهم دانست و گفت: هرچه میزان آگاهی مردم افزایش یابد قطعا به همان میزان مراقبت‌ها افزایش می‌یابد.

 

نظری دوست با اشاره به  برخی از مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا که توسط بخشدار مرکزی به دهیاران وشورا‌ها ابلاغ شده است؛ گفت: برگزاری مراسم ترحیم، جشن‌های شادی و عروسی و هرگونه مراسمی که تجمع بیش از ده نفر ایجاد کند ممنوع است وخود مردم بیش از گذشته باید براین موضوع مراقبت کنند

 

او افزود:  گندزدایی، ضدعفونی کردن اماکن عمومی، نانوایی ها، ایستگاه‌های تاکسی، مسافر بر‌های شخصی توسط دهیاران الزامی است.

بخشدار مرکزی  آباد با بیان اینکه دهیاران می‌بایست نظارت بیشتری بر فعالیت نانوایی‌ها داشته باشند، گفت:  تلاش و اقدامات لازم برای سلامت مردم روستا‌ها از ناحیه خانه‌های بهداشت، دهیاران و ادارات مرتبط صورت گیرد.

 

نظری دوست  تاکید کرد: مسولین خانه‌های بهداشت با جدیت تمام مرحله سوم غربال گری را در سطح روستا شروع کنند.

 

او بیان کرد: تالار‌های پذیرایی، سالن‌های ورزشی واستخر هاکما فی سابق تعطیل می‌باشند و فعالیت‌های ورزشی اعم از مسابقات  ممنوع است

 

بخشداری مرکزی اسدآباد گفت:  فعال بودن مساجد فقط برای نماز‌های یومیه با رعایت پروتکل‌های مربوطه بلا مانع است وهیات امنای مساجد دراین خصوص مسئولیت دارند.

 

نظری دوست اسدآباد با اشاره به چاپ و توزیع بروشور به تعداد تمام خانوار‌های بخش مرکزی گفت:  از مردم  می خواهیم   نکات لازم و اساسی را در خصوص مقابله با ویروس کرونا را رعایت نمایند.

 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal