آخرین اخبار

25. خرداد 1399 - 15:50   |   کد مطلب: 35986
نماینده مردم اسدآباد در مجلس با بیان اینکه یکسان سازی نیروهای حق التدرسی،‌خرید خدمتی و نهضتی‌ها باید در دستورکار وزارت آموزش قرار گیرد چراکه آنها توان و تجربه زیادی دارند، خواستار حذف آزمون استخدام آنها شد تا سریعا جذب این وزارتخانه شوند.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از خبرگزاری فارس، کیومرث سرمدی نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه 25 خرداد) در جلسه علنی و بعد از گزارش وزیر آموزش و پرورش به نمایندگان اظهار داشت: ما در پیچ حساس تاریخی قرار داریم که فرصت آزمون و خطا هم نداریم.

 

وی ادامه داد: مطالبه رهبر انقلاب در مورد اقتصاد و فرهنگ رسالت ما را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ زیادتر کرده است. لذا نگاه به معلم باید تغییر کند و از این که گفته می‌شود تعدادشان زیاد است جلوگیری کرده و به سمت ارتقاء کیفیت آموزش برویم.

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس اظهار داشت: دغدغه امروز ما بنیادین است، ضمن این که اجرای سند تحول بنیادین هم اگر به صورت دقیق باشد مشکلات حل خواهد شد.

 

سرمدی خاطرنشان کرد: رتبه بندی معلمان و اجرای دقیق آن از جمله خواسته‌های این قشر است.

 

وی ادامه داد: یکسان سازی نیروهای حق التدریسی، خرید خدمتی و نهضتی‌ها باید در دستور کار این وزارتخانه قرار گیرد چراکه آنها توان و تجربه زیادی دارند و باید آزمون استخدام آنها حذف شده تا آنها به راحتی و سریع‌تر جذب این وزارتخانه شوند.

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس اظهار داشت: افزایش درصد کم حقوق معلمان بارها در رسانه‌ها توسط مدیران وزارت آموزش و پرورش اعلام می‌شود و مردم فکر می‌کند حقوق آنها خیلی زیاد است در حالی که این گونه نیست.

 

سرمدی گفت: پاداش بازنشستگان که به تعویق افتاده و آنها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ گرفتار کرده است، مشکلات آنها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ افزوده است.

 

وی افزود: باید به ورزش مدارس عنایت ویژه‌ای شود ضمن این که پرورش فرزندان هم در مدارس از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس در پایان گفت: اعمال مدرک دوم فرهنگیان و لزوم رفع مشکلات صندوق ذخیره فرهنگیان و بیمه طلایی و تکمیلی فرهنگیان که به بیمه خاکستری تبدیل شده باید در این وزارتخانه در دستورکار و رفع مشکلات قرار گیرد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal