آخرین اخبار

2. تير 1399 - 11:53   |   کد مطلب: 36053
معاون درمان اسدآباد در بازدید از بخش کرونا هشدار داد؛
ضرباهنگ ابتلا به کرونا تندتر شد
عاطفه سمائی با بیان اینکه بی تفاوتی مردم به شیوع کرونا ضرباهنگ ابتلا را تندتر کرده، گفت: بالاترین علت افزایش شیوع در کل کشور، شرکت در مراسمات جشن و عزاست.

به گزارش آوای سیدجمال،  معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در حاشیه بازدید از بخش کرونای این شهرستان با ابراز نگرانی از بی توجهی همشهریان نسبت به توصیه‌های بهداشتی، اظهار کرد: متاسفانه با شیوع بیماری کرونا و وضعیت قرمز در استان‌های پیرامونی و بی تفاوتی مردم نسبت به شیوع دوباره بیماری، ضرباهنگ ابتلا در روزهای اخیر تندتر شده است.

 

وی با بیان اینکه باید بگویم بررسی الگوی بیماری از اسفندماه تاکنون و مقایسه رفتار ویروس در ایام گذشته با چند روز اخیر نشان می‌دهد که رفتار بیماری به شدت تهاجمی شده، افزود: متاسفانه در افراد با بیماری زمینه‌ای، مرگ و میر بسیار بالایی خواهد داشت.

 

سمائی تصریح کرد: بسیاری از بیماران تنها مواجه احتمالی را در مراسمات عروسی داشته‌ و بسی جای ناراحتی است که مردم فهیم شهر من، با حضور لجام گسیخته در میهمانی‌ها، عزیزان خود را به سرازیری بیماری سوق می‌دهند.

 

وی خاطرنشان کرد: بالاترین علت افزایش شیوع در کل کشور، شرکت در مراسمات جشن و عزاست لذا حفظ فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک برای عموم مردم به خصوص در فضاهای بسته، توصیه اکید می‌شود.

 

انتهای پیام/ن.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal