آخرین اخبار

6. تير 1399 - 23:44   |   کد مطلب: 36093
حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد گفت: آمریکایی حقوق را بلد نیستند و خود در لجنزار هستند اما دم از حقوق می زنند، حقوق بشری که رحمی به فرزندان فلسطینی، یمنی و بحرینی ندارد، چطور حقوق بشری است!

به گزارش آوای سیدجمال، امام جمعه شهر اسدآباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اسدآباد در ششم تیرماه امسال، با تأکید بر رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان،اظهار کرد: انسان متقی باید خود را مورد تذهیب و پرورش، مقابله و محاسبه قرار دهد و از نشانه های مؤمن با تقوا این است که بداند چیزی که می‌خورد و می‌پوشد از راه حرام یا حلال است؟

 

وی با گرامیداشت هفته قوه قضاییه، از زحمات رئیس قوه قضاییه، و تبریک این هفته، گفت: حرکت انقلابی آقای رئیسی در برخورد با دانه درشت های فساد اقتصادی مایه امید در دل مردم شد و قطعا دعای مردم پشت سر مسئولانی است که خدمت صادقانه، عادلانه، شفاف در راستای عدالت اجتماعی داشته باشند.

 

حسینی‌مجد از قضات خواست که در پرونده های قضایی، کرامت انسانی، اخلاق حسنه با اراب رجوع را اولویت کارخود قرار دهند و بیشتر برای مردم وقت گذاشته شود.

 

وی به تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان امام اشاره کرد و گفت: می طلبد که مردم در ساخت خانه های عالم و حمایت از روحانیت پشتیبانی کنند چراکه در هر محلی یک روحانی فعالیت داشته. جرائم کم و صمیمت و صفا بیشتر بوده است.

 

امام جمعه شهر اسدآباد در بخش دیگری از سخنانش به روز اصناف و پشتیبانی  بازاریان در جبهه و جهاد اشاره کرد و افزود: امروز بازاریان در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا هم خوب عمل کردند که انتظار می رود مردم را در این ایام سخت کمک کرد.

 

 
وی به هفته مبارزه با مواد مخدر هم اشاره داشت و گفت:  مواد مخدر و اعتیاد مهمترین آسیب اجتماعی در جامعه ماست که خانمانسوزی را به بار می‌آورد و باید مسئولان در مبارزه با این بلا بهتر عمل کنند.

 

حسینی‌مجد به نامگذاری هفته حقوق بشر آمریکایی اشاره کرد و افزود: آمریکایی حقوق را بلد نیستند و خود در لجنزار هستند اما دم از حقوق می زنند، حقوق بشری که رحمی به فرزندان فلسطینی، یمنی و بحرینی ندارد، چطور حقوق بشری است!

 

وی از فرماندار، نماینده مجلس خواست که باتوجه به مصوب شدن دو روستای مزرعه بید به عن‌وان شهر پالیز، افزود:  مردم انتظار دارند که افتتاحیه انجام و شهردار آن معرفی شود، و در راستای ایجاد زیرساختهای شهر شدن آن اقدام شود.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal