آخرین اخبار

14. تير 1399 - 13:00   |   کد مطلب: 36163
حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد صبر و استقامت، ولایت پذیری و از خودگذشتگی از اوصاف شهداست، گفت: برای زنده نگهداشتن یاد شهدا نباید به یک یادواره اکتفا کرد.

به گزارش آوای سیدجمال، امام جمعه اسدآباد در کمیته ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت شهرستان اسدآباد شهدا را چراغهای روشن برای گذشته و حال و اینده دانست و گفت:  اوصاف و نشانه هایی که در شهدا هست و ما باید انها را گم نکنیم، صبر و استقامت، ولایت پذیری و از خودگذشتگی است

 

وی با تأکید بر برگزاری یادواره بزرگ در خور و شأن شهیدان الهیاری و رضایی، گفت: نباید برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا با یک یادواره راضی شد بلکه باید از هر برنامه فرهنگی استفاده کرد تا نام آنان در تاریخ ماندگار شود.

 

وی با بیان اینکه سیره و روش شهدای ما صبر است، افزود: صبر و استقامت است که انقلاب را با وجود این همه مشکلات در کشور به نقطه رسانده است.

 

امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه قهرمانان کشور ما شهدا هستند و نباید یادشان از ذهن‌ها برود بلکه باید گرامی داشته شود، افزود: یک انقلاب در صورتی باقی می ماند که خون انسانها آن را ابیاری کرده باشد، شهدای عزیز از قبل و بعداز انقلاب این درخت تنومند انقلاب را ابیاری و به ثمر رساندند.

 

وی با اشاره به اینکه شهید محمدرسول سنی کمی داشت اما عقل کامل و ولایت پذیری وی باعث شده که اثرگذاری بیشتری بر ملت بویژه جوانان داشته باشد، افزود: البته شهید الهیاری دیگر شهید شاخص شهرستان نیز به خاطر رنج‌هایی که در اسارت داشت و تاثیراتی که در حین اسارت بر سایر آزادگان دوران دفاع مقدس داشت، نام خود را ماندگار کرده است.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal