آخرین اخبار

30. مرداد 1399 - 9:10   |   کد مطلب: 36601
فاطمه بگزاده از چاپ کتابی با عنوان "سنجاقک محقق" خبر داد و گفت: این کتاب با موضوع شهدای مدافع حرم ویژه کودکان به چاپ رسیده ست.

فاطمه بگزاده نویسنده اسدآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، از چاپ کتابی تحت عنوان "سنجاقک محقق" ویژه کودکان خبر داد و اظهار کرد: این کتاب با موضوع معرفی شهدای مدافع حرم و شناخت بیشتر کودکان تألیف شده است.

 

وی گفت: "سنجاقک محقق" اهل سرزمین داستان‌های راستی است  به نظر سنجاقک و همه‌ اهالی سرزمین داستان‌های راستی، داستان‌های واقعی باید برای همیشه باقی بمانند تا همه با قهرمانان واقعی آشنا شوند.

 

نویسنده اسدآبادی با بیان اینکه سنجاقک در این کتاب مامور شده تا درباره‌ شهدای مدافع حرم تحقیق کند افزود: او می‌خواهد بداند شهدای مدافع حرم چه آدم‌هایی بوده‌ و چه خصوصیاتی داشتند.

 

وی با بیان اینکه این کتاب برای گروه سنی ب و ج توسط انتشاراتی حنظله به تألیف رسیده، خاطرنشان کرد: طراح و تصویرگر جلد این کتاب توسط بنده و خواهرم زهرا انجام شده است.

 

بگزاده با بیان اینکه در کتاب "سنجاقک محقق" خصوصیات شهدا و طرز فکر و نوع زندگی شان صحبت شده، تأکید کرد: هزار جلد از این کتاب  در چاپ اول منتشر شده است.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal