آخرین اخبار

30. مرداد 1399 - 17:20   |   کد مطلب: 36602
معاون امور عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری شهرستان اسدآباد از پرداخت دو میلیارد و ۳۰۸ میلیون تومان تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا این شهرستان خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، لیلا امیدی در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان اسدآباد، اظهار کرد:تاکنون دو میلیارد و ۳۰۸ میلیون تومان تسهیلات به ۲۷۹ نفر در قالب ۲۲۸ پرونده شامل ۱۴ رسته مشاغل آسیب دیده از کرونا شهرستان تسهیلات پرداخت شده که پرداخت این تسهیلات همچنان ادامه دارد.

 

وی با بیان اینکه سامانه ثبت برای افراد متقاضی استفاده از تسهیلات مشاغل آسیب دیده از کرونا تا ۱۵ شهریور باز است، افزود: افراد و مشاغل آسیب دیده از کرونا طی فرصت اعلام شده می توانند نسبت به ثبت نام در سامانه متقاضی تسهیلات مشاغل آسیب دیده از کرونا براساس رسته های شغلی اعلام شده اقدام کنند.

 

امیدی در ادامه با بیان اینکه در نیمه دوم امسال ۱۹ روستای اسدآباد پایلوت اجرای اشتغال بنیاد برکت با اعتباری افزون بر ۱۶ میلیارد تومان با اشتغالزایی ۴۶۰ نفر قرار دارد، تصریح کرد: تاکنون بنیاد برکت در این راستا به ۱۲۰ نفر از روستاهای هدفگذاری شده طرح  جمعا اعتباری افزون بر پنج میلیارد تومان پرداخت کرده و ۱۰۰ نیز طی هفته جاری برای استفاده از تسهیلات اشتغال بنیاد برکت به بانک معرفی خواهند شد.

 

وی با اشاره به اینکه ۳۰ درصد تسهیلات در زمینه پرورش دام و مابقی سایر مشاغل بوده است، یادآور شد: تسریع در پرداخت تسهیلات و روان سازی شرایط ضمانت ها در زمینه اشتغال را از بانک ها خواستاریم.

 

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اسدآباد هم سهمیه تعهد اشتغال امسال شهرستان را ۱۳۸۹ نفر برشمرد و تصریح کرد: از این میزان تعهد اشتغال شهرستان تاکنون ۴۴۹ نفر ثبت سامانه شده که میزان اشتغال محقق شده شهرستان با احتساب ۸۰ نفر مسکن و شهرسازی ۵۲۹ نفر است.

 

محمدرسول خدایاری از تحقق ۴۲ درصدی تعهد اشتغال این شهرستان خبر داد و یادآور شد: تا پایان شهریورماه این میزان تحقق اشتغال شهرستان باید به ۵۰ درصد افزایش یابد.

 

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اسدآباد در پایان خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون نیز تعداد ۱۲۵ نفر در شهرستان اسدآباد برای بار اول بیمه تأمین اجتماعی شده اند.

انتهای پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal