آخرین اخبار

18. شهريور 1399 - 13:54   |   کد مطلب: 36771
با توجه به شیوع کروناویروس؛
احتمال لغو جشنواره‌ «آلو» در اسدآباد
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان اسدآباد نیز از احتمال لغو هفتمین جشنواره «آلو»ی روستای هدف گردشگری ملحمدره این شهرستان در مهرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، کامران اکبری‌شایگان در گفت‌وگو با ما اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا احتمال اینکه در مهرماه امسال هفتمین جشنواره روستای هدف گردشگری ملحمدره معروف به ماسوله غرب کشور لغو شود، بسیار بوده و برگزاری جشنواره بستگی به تصمیم ستاد مقابله با  کرونا شهرستان و فرماندار دارد.

 

وی افزود: فعلاً تصمیم و یا جلسه ای در رابطه با برگزاری و یا عدم برگزاری هفتمین جشنواره آلو گرفته نشده و قطعاً با نتیجه گیری در این رابطه به تصمیم ستاد مقابله با کرونا شهرستان اطلاع رسانی لازم در این رابطه صورت خواهد گرفت.

 

اکبری شایگان در ادامه با اشاره به فعالیت پنج خانه بوم‌گردی و یک مجتمع تفریحی در این روستای هدف گردشگری گفت: خوشبختانه ماسوله غرب کشور با ایجاد این تعداد خانه بوم گردی از روستاهای پیشرو در استان همدان است.

 

وی با بیان اینکه ملحمدره در سال ۱۳۹۰ به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شده است، تصریح کرد: روستای ملحمدره با توجه به معماری سنتی و تاریخی در جمع ۲۰۰ روستای دارای بافت باارزش کشور و ۲۰ روستای هدف گردشگری همدان جای دارد.

منبع:ایسنا

انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal