آخرین اخبار

5. مهر 1399 - 14:43   |   کد مطلب: 36943
استاندار همدان گفت: در صورت تداوم وضعیت قرمز شیوع کرونا به زودی محدودیت‌هایی طبق رعایت اصول ستاد ملی مقابله با کرونا در همدان اعلام و اجرا می‌شود.

به گزارش آوای سیدجمال، سیدسعید شاهرخی ظهر شنبه در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا ضمن گرامی‌داشت سالگرد تحقق فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر شکست حصر آبادان و یاد و خاطره شهدای این عملیات، گفت: تلاش بی‌وقفه همکاران، کادر بهداشت و درمان و مدافعین سلامت در استان همدان قابل تشکر و تقدیر است.

 

وی با بیان اینکه عموم مردم همدان قدردان فداکاری‌ها و زحمت‌های کادر بهداشت و درمان بوده و به اخبار حاشیه‌ای توجه نخواهند کرد، گفت: عملکرد تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش در رعایت پروتکل‌ها در برگزاری برنامه‌های عزاداری و بازگشایی مدارس قابل تقدیر است.

 

استاندار همدان با بیان اینکه در ایام اربعین پیشرو، هیچ گونه موکب، محل پذیرایی یا اسکان برای مراسم زائران اربعین نخواهیم داشت، گفت: در صورت ادامه شرایط برای حفظ سلامت مردم محدودیت‌های بیشتری اعمال می‌شود.

 

وی با بیان اینکه تاکید می‌شود از ظرفیت اصناف و اتحادیه‌ها برای مقابله با کرونا استفاده شود، گفت: باید کسانی که پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری فیزیکی را رعایت نمی‌کنند به دستگاه قضائی معرفی شوند.

 

شاهرخی ادامه داد: اجرای پروتکل‌ها در تمام شهرستان‌ها به خصوص شهرستان‌های با وضعیت قرمز تشدید و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

 

استاندار همدان تاکید کرد: اگر شرایط قرمز ادامه داشته باشد محدودیت‌هایی طبق رعایت اصول ستاد ملی به زودی اعلام و اجرا می‌شود ضمن اینکه نیازمند اجرای پروتکل‌ها و همکاری مردم در موج سوم ابتلاء به کرونا هستیم.

منبع: مهر

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal