آخرین اخبار

6. مهر 1399 - 12:09   |   کد مطلب: 36953
فاطمه بگزاده با معرفی کتاب "آن سوی دیوار" گفت: این کتاب بیان‌گر حماسه‌ای ماندگار از آزادگان عزیزی است که تحمل دردها و رنج‌ها و درس‌هایی است که به زبان آزاده ای نگاشته شده است.

فاطمه بگزاده نویسنده کتابهای دفاع مقدس در اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با اشاره به چاپ کتاب  "آن‌ سوی ‌دیوار" اظهار کرد: این کتاب با موضوع خاطرات آزاده سرافراز رحمت‌الله گودرزی است که در جبهه ‌اسارت دلیرانه جنگید، خالصانه استقامت ورزید و مخلصانه دیکته شجاعت کرد.

 

وی با اشاره به اینکه این کتاب بیان‌گر حماسه‌ای ماندگار از آزادگان عزیزی است، افزود: پروانه شدن  امروزهای ما در پیله دیروزهای همان مردان اسارت در چنگ شکنجه‌‌گاه‌های رژیم بعث صدام است.

 

نویسنده کتابهای دفاع مقدس در اسدآباد تصریح کرد: ما هرگز نمی‌توانیم حتی لحظه‌ای تصور آن روزهای سخت را در ذهن بگذرانیم چه رسد به این‌که بخواهیم جای آنان باشیم.

 

وی با بیان اینکه جنگ تنها در جبهه‌های حق علیه باطل نبود، خاطرنشان کرد: جنگ هشت‌ سال دفاع مقدس در اسارتگاه‌های رژیم بعث نیز می‌تاخت و مردان در آنجا اسلحه صبر به دل و تکبیر استقامت بر لب داشتند.

 

بگزاده با بیان اینکه شکنجه‌ها گاهی جان می‌گرفت و گاهی عذابی بود که جان بر لب می‌رساند. اما مردان ایستادند تا امروز ما نیفتیم، افزود: آن‌سوی‌دیوار تحمل دردها و رنج‌ها و درس‌هایی است که به زبان آزاده آقای گودرزی نگاشته شده است.

وی یادآور شد: این کتاب در ۶۸ صفحه به زینت چاپ رسیده است.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal