آخرین اخبار

15. مهر 1399 - 13:08   |   کد مطلب: 37040
امام جمعه اسدآباد:
سوریه مدیون شهید همدانی است
حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد با بیان اینکه شهید همدانی معروف به حماسه آفرینی است و سوریه مدیون اوست، گفت: مجاهدت او زیر پرچم ولایت با عزت نفس، اخلاص و فروتنی و خدامحوری همراه بود.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد امام جمعه اسدآباد در مراسم یادواره شهید سین همدانی و 403 شهید شهرستان اسدآباد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و شهید همدانی، اظهار کرد: ایثار، شهادت و فداکاری شهید همدانی در طول انقلاب، دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت ستودنی است و باید از او الگو گرفت.

 

وی با اشاره به تواضع و فروتنی شهید حسین همدانی، گفت: وی در مراسمی در روز 15 خرداد در اسدآباد سخنرانی کرد و در زمان حضورش خود راننده بود و این نشانه اخلاص و خدامحوری بود.

 

امام جمعه اسدآباد گفت: علی رغم اینکه در جایگاه‌های رفیعی قرار داشت، اما تواضع و فروتنی او را می شد به چشم ببینیم و همه اینها نشانه اخلاص است.

 

وی با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب در دیدار با مجلسیان، گفت: ایشان فرمودند که دولت نباید سال خر خدمتش را غفلت کند و کاستی در کار داشته باشد و باید محکم و استوار بایستد  به مردم خدمت کند.

 

حسینی مجد گفت: در هر لباس خدمت از لباس پاسداری و مجلسی و انتظامی و اداری و روحانی که هستیم، باید کار را به خوبی انجام دهیم.

 

وی با بیان اینکه شهید همدانی با اینکه فرمانده سپاه تهران بود، گفت: مجاهدتش با عزت نفس، اخلاص و فروتنی و خدامحوری و زیر پرچم ولایت همراه است.

 

امام جمعه اسدآباد تصریح کرد: شهید همدانی بعداز سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در حوزه مقاومت نام آور بود و اگر بخواهند دو شهید مقاومت را نام ببرند، اول حاج قاسم و دوم شهید همدانی است.

 

وی با بیان اینکه سوریه مدیون شهید همدانی است، تأکید کرد: او معروف به حماسه‌آفرینی هاست و باید قدر این نعمت بزرگ را در استان دانست.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal