آخرین اخبار

27. مهر 1399 - 10:26   |   کد مطلب: 37134
موسی‌الرضا غفاری با بیان اینکه اگر فرد صنفی از ماسک استفاده نکند، مراجعه‌کننده نیز لزومی در خود برای استفاده از آن نمی‌بیند، گفت: باید این فرهنگ از خود جامعه اصناف شروع و الگوسازی شود.

موسی‌الرضا غفاری رئیس اتاق اصناف شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با تأکید بر الگو و فرهنگ‌سازی استفاده از ماسک در جامعه، اظهار کرد: جامعه اصناف می‌تواند این فرهنگ را با رعایت کردن آن در محل کار سطح جامعه در بین اقشار مختلف جامعه جا بیندازند.

 

 

وی با اشاره به فعالیت 3 هزار واحد صنفی در سطح شهرستان اسدآباد، گفت: اصناف سفیران فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی یک جامعه هستند و عملکرد آنان بیانگر فرهنگ و اقتصاد یک شهر است.

 

 

رئیس اتاق اصناف شهرستان اسدآباد تصریح کرد: هر فرد صنفی باید درزمینهٔ استفاده از ماسک الگوسازی کند چون و وقتی اگر فرد صنفی  از ماسک استفاده نکند، مراجعه‌کننده نیز لزومی در خود برای استفاده از آن نمی‌بیند، گفت: باید این فرهنگ از خود جامعه اصناف شروع و الگوسازی شد.

 

 

وی با اشاره به تشدید بازرسی واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف در بازار، گفت: ۶ واحد صنفی متخلف در  نیز بازرسی از واحدهای صنفی روستای چنارسفلی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

 

 

غفاری با اشاره به تمدید محدودیت‌های یک‌هفته‌ای دیگر، گفت: می‌طلبد که جامعه اصناف برای پیشگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal