آخرین اخبار

3. آذر 1400 - 10:16   |   کد مطلب: 40675
موسی‌الرضا غفاریان با بیان اینکه زمانی که قیمت نان به 300 تومان مصوب شد، هزینه‌های جانبی یک نانوایی مانند آب، گاز و برق، دستمزد و بیمه کارگر چند برابر شد و همین برای متصدیان نانوایی مقرون به صرفه نیست، افزود: متصدیان نانوایی در اسدآباد برای ثبت‌نام در سامانه دیر بجنبند، از سهمیه آرد با کیفیت بی بهره و هزینه های جانبی بر دوششان خواهد ماند.

موسی‌الرضا غفاریان، رئیس اتاق اصناف شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با اشاره به اینکه هنوز افزایش قیمت نان را در اسدآباد نداریم، اظهار کرد: ما در زمینه سهمیه آرد که براساس جمعیت است، مشکلی نداریم.

 

وی با بیان اینکه تنها مشکل در حوزه نانوایی در خصوص توزیع سهمیه آرد است، گفت: در هر ماه سه بار سهمیه واحدهای نانوایی از طریق ثبت نام در سامانه انجام می‌شود که اگر به صورت یکجا این سهمیه داده شود، بهتر است، چرا که سه بار یک نانوا باید در سامانه ثبت نام کند و از وجود آرد باکیفیت بی بهره بماند.

 

رئیس اتاق اصناف شهرستان اسدآباد تصریح کرد: آرد نان در اسدآباد با کیفیت تر از دیگر نقاط استان است و اگر یک نانوا دیگر بجنبد و در سامانه ثبت نام کند، مجبور به دریافت آرد از کارخانه های دیگر استان خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه متأسفانه آرد تولیدی اسدآباد به واحدهای نانوایی در خود شهرستان بعضا" به دلیل ثبت نام دیر هنگام در سامانه نمی‌رسد، افزود: این امر هم موجب ایجاد هزینه های جانبی اضافی برای واحدهای نانوایی و هم عدم دریافت آرد باکیفیت می‌شود.

 

غفاریان گفت: زمانی که قیمت نان به 300 تومان مصوب شد، متأسفانه هزینه‌های جانبی یک نانوایی مانند آب، گاز و برق، دستمزد و بیمه کارگر دو برابر افزایش داشت و به همین برای متصدیان نانوایی مقرون به صرفه نیست.

 

وی با اشاره به اینکه متأسفانه در شهرستان اسدآباد اداره غله وجود ندارد، گفت: در زمان مصوب قیمت نان به میزان 300 تومان، دستمزد کارگر 100 هزار تومان بود که امروز دستمزد کارگر به 250 هزار تومان رسیده است و این افزایش قیمت هزینه های جانبی برای نانوا مقرون به صرفه نیست.
 انتهای پیام/ن    
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal