آخرین اخبار

18. آبان 1399 - 21:33   |   کد مطلب: 37309
استاندار همدان با اشاره به اینکه آمار ابتلا به کرونا در استان همدان رو به افزایش است، گفت: رعایت محدودیت های اعمال شده در استان همدان ضروری و لازم الاجرا است.

به گزارش آوای سیدجمال،  عصر یکشنبه جلسه فوق العاده ستاد استانی مدیریت کرونا استان همدان  به ریاست استاندار و باحضور رئیس کل دادگستری استان ،مدیران امنیتی و انتظامی استان ، کمیته های تخصصی ستاد ، رییس سازمان صمت و رئیس اصناف استان به صورت ویدیوکنفرانس با حضور فرمانداران برگزار شد.

 

سید سعید شاهرخی در این جلسه با بیان اینکه کادر درمان ۸ ماه شدیدترین فشارها و سختی ها را تحمل کردند و امروز باید با رعایت پروتکل ها به آنها کمک کنیم، گفت: شرایط استان سخت است وآمارهاافزایشی است که باید محدودیت ها به صورت جدی اجرا شود 

 

وی گفت: فرمانداران هر شهرستان موظف هستند اماکن شلوغ، پارک ها و مکان های عمومی را کنترل کنند و اجازه ندهند تراکم جمعیت ایجاد شود.

 

استاندار همدان با بیان اینکه سلامت مردم در اولویت است و با کسانی که محدودیت ها را اجرا نکنند برخورد قانونی می شود، گفت: فرمانداران از ۲۰ آبان ماه محدودیت ها را به صورت جدی  اجرا کنند ،کلیه اصناف و واحدهابه استثنا مراکز ضروری ازساعت۱۸ تعطیل است.

 

وی تاکید کرد: موج سوم بسیار خطرناک تر از گذشته است و هر روز آمار فوت و ابتلا در استان افزایش پیدا می کند و همه بالاخص اصناف باید کمک کنند با رعایت پروتکل ها از این شرایط عبور کنیم.

منبع برنا

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal