آخرین اخبار

13. آذر 1399 - 11:45   |   کد مطلب: 37549
معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان همدان از اجرای برنامه های هفته پژوهش به صورت مجازی در استان خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، یاسر نانکلی گفت:  برنامه‌های هفته پژوهش در سال جاری از 15 تا 20 آذرماه با شعار "پژوهش و فناوری در خدمت جهش تولید "  به صورت مجازی  در استان  اجرا می شود.

 

  نانکلی  با بیان این که  مراسم افتتاح هفته پژوهش با حضور مسوولین استان به صورت مجازی برگزار خواهد شد، تصریح کرد: تلاش می‌شود در این هفته ظرفیت های نظام آموزش و پرورش، جایگاه پژوهش و پژوهشگران به جامعه معرفی شوند.

 

  وی با اشاره به برنامه‌ های هفته پژوهش در آموزش و پرورش استان، گفت: تقدیر از دانش‌آموزان و معلمان پژوهشگر و فن‌آور برتر به صورت مجازی و غیرحضوری، برگزاری وبینارهای تخصصی ویژه معلمان و دانش آموزان علاقه مند و معرفی دستاوردهای پژوهشی دانش آموزان و فرهنگیان از طریق بستر شاد از جمله این برنامه ها به شمار می روند.

 

  معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع استان برگزاری جشنواره دانش آموزان پژوهنده به صورت غیرحضوری را از دیگر برنامه های هفته پژوهش ذکر کرد و افزود: در این هفته  5 کارگاه آموزشی با موضوع روش های تحقیق، مقاله‌نویسی و تحلیل داده‌ها در بستر شاد و نشست علمی با داوران اقدام پژوهی و آسیب‌شناسی برنامه معلم پژوهنده به صورت مجازی برگزار می شود.  

منبع: آموزش و پرورش

 

  نانکلی خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات پژوهشی در مناطق آموزشی، معرفی دستاوردهای پژوهشی معلمان و دانش آموزان و برگزاری نشست های پژوهشی به صورت مجازی  نیز از جمله برنامه های پیش‌بینی شده برای هفته پژوهش است.  

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal