آخرین اخبار

20. آذر 1399 - 13:37   |   کد مطلب: 37620
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان خبر داد:
پایان مطالعات تعیین حد بستر رودخانه‌های استان همدان
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان گفت: مطالعات تعیین حد بستر رودخانه‌های استان همدان برای کنترل سیلاب‌های مخرب و خسارت بار انجام شده است.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای همدان، منصور ستوده گفت: برای برنامه عملیاتی سالجاری در بخش مهندسی رودخانه ها مبلغ ۶۰ میلیارد ریال اعتبار دریافت کرده ایم و پیگیر این هستیم که ۴۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر برای بحث مهندسی رودخانه ها جذب کنیم.

 

وی در ادامه مطرح کرد: این اعتبار در قالب سه برنامه مهم شامل تعیین حد بستر، رپرگذاری و ساماندهی و لایروبی رودخانه ها که در حال اجرا هستندهزینه خواهد شد.

 

ستوده اظهار کرد: مطالعات برای شناسایی حد بستر و حریم رودخانه ها توسط شرکت مهندسین مشاور مطالعاتی به پایان رسیده و پس از تعیین آن به  اداره ثبت اعلام میگردد تا حریم حد و بستر رودخانه ها مشخص گردد.

 

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان با بیان اینکه ۵  اکیپ گشت و بازرسی در راستای حفاظت از رودخانه ها برای جلوگیری از برداشت شن و ماسه و رفع تصرفات در شمال، مرکز و جنوب استان فعال هستند، تصریح کرد: در لایروبی نقاط آسیب پذیر و تصرفات رودخانه ها شناسایی می شوند.

 

وی در این راستا تصریح کرد: همچنین دیوارهای رودخانه ها توسط پیمانکار  ساماندهی می شوند.

 

ستوده یادآور شد: دستگاه قضایی استان با قاطعیت با هر گونه تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی برخورد نموده و متخلفان را به مجازات قانونی خواهد رساند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal