آخرین اخبار

21. آذر 1399 - 20:39   |   کد مطلب: 37621
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا در استان همدان گفت: اعمال محدودیت‌های مربوط به کنترل همه‌گیری کرونا در همدان تا یک هفته دیگر تمدید شده است.

به گزارش آوای سیدجمال، اسدالله ربانی مهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان ، اظهار داشت: استان همدان از نظر شیوع کرونا در وضعیت نارنجی قرار دارد و بر این اساس محدودیت در فعالیت بعضی صنوف مانند آرایشگاه‌های زنانه، حضور کارکنان دستگاه‌های اجرایی، محدودیت‌های ترافیکی و تردد خودروهای شخصی از ساعت 21 تا 4 بامداد همچنان برقرار است.

 

وی با بیان اینکه محدودیت‌های کرونایی از روز شنبه 22 آذر ماه به مدت یک هفته تمدید می‌شود، تصریح کرد: همه محدودیت‌های هفته آینده بر اساس محدودیت‌های فعلی سطح استان تمدید می‌شود و تغییر خاصی در شکل و نوع اعمال محدودیت‌ها نداریم.

 

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا در استان همدان با تأکید بر اینکه اعمال محدودیت‌ها از چند هفته اخیر سبب بهبود شرایط استان شده است عنوان کرد: اگرچه وضعیت استان از حالت قرمز به نارنجی رسیده اما این وضعیت شکننده بوده و با هرگونه عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی دوباره به حالت قرمز باز می‌گردد.

 

ربانی مهر با بیان اینکه برگزاری هرگونه تجمع و حضور در دورهمی‌های خانوادگی سبب افزایش آمار بیماران کرونایی و بستری در بیمارستان‌ها می‌شود اظهار داشت: با همکاری مردم در رعایت توصیه‌های بهداشتی و پرهیز از دورهمی‌های خانوادگی می‌توانیم شاهد تغییر شرایط استان از نارنجی به زرد و در نهایت وضعیت سفید باشیم.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal