آخرین اخبار

6. دى 1399 - 11:39   |   کد مطلب: 37763
سلطان هادی از خدمات مؤسسه خیریه دارالایتام صاحب‌الزمان(عج) اسدآباد در طول آذر ماه به نیازمندان تحت حمایت خبر داد و گفت: این مؤسسه در راستای مشارکت در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، دو کپسول هوا به بیماران کرونایی اهدا کرد.

سلطان هادی، مسئول مؤسسه خیریه دارالایتام صاحب‌الزمان(عج) اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با ارائه گزارشی از روند کاری این مؤسسه، اظهار کرد: در طی یک ماهه آذر ماه امسال، حامیان و سرپرستان ایتام 75 میلیون ریال پرداختی به آنان داشتند که به حسابشان واریز شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح نان مهربانی با همکاری برخی از نانوایی‌ها، تصریح کرد: در طی یک ماهه 2 هزار و 500 قرص نان بین نیازمندان توزیع شده است.

مسئول مؤسسه خیریه دارالایتام صاحب‌الزمان(عج) اسدآباد از اهدا ۵۰ بسته سبد معیشتی شامل برنج، ماکارانی، رب، سویا بین نیازمندان خبر داد و گفت: این میزان سبد به ارزش 100 میلیون ریال هزینه در برداشته است.

 

وی گفت: در راستای کمک به دانش آموزان نیازمند برای تحصیل مجازی، یک دستگاه تبلت به ارزش 25 میلیون ریال خریداری و اهدا شده است.
هادی با اشاره به اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی و مشارکت این مؤسسه در این طرح، یادآور شد: در این راستا ۲ کپسول هوا برای استفاده بیماران نیازمند کرونایی خریداری و اهدا شد.

 

وی همچنین از تهیه و توزیع ۱۷۰ بسته  گوشت به ارزش 85 میلیون ریال بین نیازمندان خبر داد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal