آخرین اخبار

7. بهمن 1399 - 12:31   |   کد مطلب: 38059
به همت یک مؤسسه خیریه در اسدآباد؛
منزل مسکونی در حال گازکشی است
سلطان هادی از گازکشی یک منزل مسکونی توسط مؤسسه خیریه خیریه دارالایتام صاحب‌الزمان(عج) اسدآباد خبر داد گفت: برای این امر تاکنون 40 میلیون ریال هزینه صرف شده است.

سلطان هادی، مسئول خیریه دارالایتام صاحب‌الزمان(عج) اسدآباد  در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، اظهار کرد: در دی ماه امسال مبلغ 870 میلیون ریال از سوی حامیان به ایتام تحت حمایت این مؤسسه پرداخته شده است.

 

وی با اشاره به به توزیع ۸۵ بسته سبد معیشتی به ارزش 170 میلیون ریالی بین نیازمندان، گفت: این بسته ها شامل برنج، ماکارانی، رب، سویا، روغن و گوشت بوده است.

 مؤسسه خیریه دارالایتام صاحب‌الزمان(عج) اسدآباد  همچنین با اشاره به اجرای طرح نان مهربانی، گفت: در این ماه با همکاری نانوایان خیر، تعداد 3 هزار و 400 قرص نان بین نیازمندان توزیع شد.

وی بخش دیگری از کمک های این مؤسسه به نیازمندان را تهیه کپسول هوا برای استفاده کرونایی ها خواند و گفت: در این زمینه با مشارکت در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، 6 کپسول هوا به ارزش 180 میلیون ریال تهیه و در اختیار نیازمندان کرونایی قرار داده شده است.

هادی کمک هزینه درمان به ارزش 51 میلیون ریال و گازکشی منزل مسکونی یکی از مدد جویان با صرف هزینه 40 میلیون ریالی را از دیگر خدمات مؤسسه خیریه دارالایتام برشمرد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal