آخرین اخبار

21. دى 1399 - 12:23   |   کد مطلب: 37912
مدیرگروه سلامت خانواده و جمعیت معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد از ساخت کلیپ آموزشی مشاوره هنگام ازدواج توسط این دانشکده خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، فهیمه بهزادی در گفت‌وگو با ما، اظهار کرد: دانشکده علوم پزشکی اسدآباد برای نخستین بار به صورت مستقل با ابتکارات خود و ایده نو اقدام به ساخت کلیپ آموزشی مشاوره هنگام ازدواج کرده است.

 

وی افزود: این کلیپ در راستای ارتقای کیفیت آموزشی کلاس های مشاوره هنگام ازدواج غیرحضوری در شرایط اپیدمی کرونا و تحویل به زوجین به عنوان منبع استاندارد آموزشی در راستای تحکیم بنیان خانواده، سیاست های جمعیتی و کاهش آسیب طلاق تهیه شده است.

 

بهزادی تصریح کرد: به همت واحد سلامت خانواده و جمعیت معاونت بهداشتی فیلمبرداری کلیپ آموزشی چندی پیش با حضور معاونت بهداشتی، کارشناس روانشناسی و کارشناس امور مذهبی انجام گرفت.

 

وی در ادامه با اشاره به اقدام اخیر دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در رابطه با سیاست های جمعیتی و باروری سالم تصریح کرد: اخیراً به همت رئیس گروه سلامت خانواده و جمعیت معاونت بهداشتی و رئیس هیئت اندیشه ورزان جوان فرمانداری در راستای سیاست های جمعیتی و باروری سالم نشست سه ساعته هم اندیشی و همفکری با رئیس اداره تبلیغات اسلامی و مسئول هیئت اندیشه ورزان جوان برگزار شد.

 

بهزادی بیان کرد: هدف این نشست اقدام در جهت اجرای سیاست‌های جمعیتی با هدف افزایش ابعاد خانواده، بهداشت باروری، ترویج سبک زندگی ایرانی- اسلامی، توانمندسازی جوانان، تکریم سالمندان، تقویت و تحکیم بنیان خانواده و رصد تحولات جمعیتی بود که قطعاً اجرای بهنگام و مستمر آنها می تواند به افزایش کمی و کیفی جمعیت منجر شود.

 

وی گفت: در این نشست تفاهم‌ نامه همکاری بین معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد و سازمان تبلیغات اسلامی در ساخت کلیپ‌های آموزشی متناسب با اهداف سیاست های جمعیتی و تحکیم خانواده و ازدواج پایدار و برگزاری کارگاه آموزشی آنلاین از شبکه های اجتماعی توسط مربیان متعهد و متخصص و مورد تأیید نهاد رهبری و استفاده از استودیوی ضبط اداره تبلیغات اسلامی و ظرفیت فضای مجازی و رسانه های موجود منعقد شد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal