آخرین اخبار

25. دى 1399 - 20:18   |   کد مطلب: 37958
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری اسدآباد از اهدای ۷۰ تبلت و گوشی توسط خیرین این شهرستان به دانش‌آموزان بی بضاعت خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، حمزه عبدکوند پنجشنبه ۲۵ دی ماه در شورای آموزش و پرورش شهرستان، با اشاره به اجرای طرح مؤمنانه در فضای مجازی برای همکاری و جذب خیرین هر بیشتر برای خرید تبلت و گوشی برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت، افزود: با استفاده از ظرفیت فضای مجازی طرح آجر به آجر را نیز به  کمک خیرین در بحث نوسازی مدارس را می‌توان قوت بیشتری بخشید.

 

وی در ادامه با بیان اینکه اولویت واگذاری فضاهای مازاد ساختمان‌های آموزش‌و پرورش در روستاها در اختیار دهیارها و شوراهای اسلامی برای استفاده در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، اداری با رعایت قوانین  در اختیار آموزش و پرورش قرار بگیرد، خاطر نشان کرد: در بحث بهره‌برداری اقتصادی از املاک آموزش و پرورش توسط آموزش‌و پرورش در حال حاضر دو پرونده مربوط به بهره‌برداری اقتصادی دو آموزشگاه مجتمع خلیج فارس و مهدیه به شهرداری ارائه شده که در این رابطه تا پایان سال باید تعیین تکلیف شوند .

 

عبدکوند خاطرنشان کرد: اجرای بند "د" تبصره ۹ قانون بودجه الزام قانونی و تکلیف قانونی دارد و تا پایان این قانون برنامه باید انجام شود  که در همین رابطه  برای بهره‌برداری اقتصادی این دو آموزشگاه با یک جلسه اختصاصی با حضور ادارات ذی‌ربط تشکیل شود.

 

وی در ادامه با اشاره به هفته شوراهای آموزش‌و پرورش  از ۲۴  تا ۳۰ دی ماه سال‌جاری، تصریح کرد: در  ارزشیابی‌های صورت گرفته شهرستان در سطح استان شورای آموزش و پرورش اسدآباد  از جایگاه  مطلوب و خوبی برخودار است . 

 

رییس اداره آموزش و پرورش اسدآباد هم گفت: ۳۵ روستای اسدآباد در رابطه با اینترنت دارای مشکل بود که توسط مخابرات شهرستان مشکلات این روستاها برطرف شد و در حال حاضر ۱۰ روستا به دلیل زیرساخت‌ها  در شهرستان دارای مشکل هستند.

انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal