آخرین اخبار

8. بهمن 1399 - 8:56   |   کد مطلب: 38067
جانشين انتظامي شهرستان "تويسرکان"، از کشف 21 فقره انواع سرقت و دستگيري 20 متهم در نتيجه اجراي طرح حجمي و مشترک پليس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، سرهنگ "نبي شکر ويسي"، در تشریح این خبر گفت: در راستاي تدابير فرماندهي انتظامي استان مرحله دوم طرح حجمي با برآورد دقيق اطلاعاتي و عملياتي و بکارگيري حداکثر توان با هدف پاکسازي مناطق آلوده و جرم خيز و ارتقاء احساس امنيت و انضباط اجتماعي و افزايش فرهنگ ترافيک در سطح حوزه استحفاظي اجراء شد که الحمدالله با رضايتمندي شهروندان مواجه شد.

 

وی افزود: در اجرای این طرح، 11 معتاد، 4 فروشنده مواد مخدر و 5 سارق موتورسيکلت،اماکن خصوصي و منزل دستگير و 9 فقره سرقت وسايل و محتويات داخل خودرو و 11 فقره سرقت منزل، اماکن خصوصي و مغازه و يک دستگاه موتورسيکلت مسروقه کشف شد.

 

این مقام انتظامی بیان کرد: در راستاي کنترل واحدهاي صنفي نيز توسط پليس اطلاعات از 10 واحد صنفي بازديد و 9 واحد نيز پلمپ شد و 7 دستگاه موتورسيکلت و 3 دستگاه خودرو که اقدام به آلودگي صوتي و مزاحمت کرده بودند نیز توقيف و روانه پارکينگ شدند.

 

جانشین انتظامی شهرستان تویسرکان در خاتمه گفت: اجراي اين طرح ها باعث ايجاد امنيت براي شهروندان و نا امن کردن محيط براي مجرمان بوده و مشارکت مردم در اجراي اين طرح ها زمينه را براي پيشگيري از وقوع جرایم و توليد امنيت بيشتر و آسودگي خانواده ها را فراهم می کند.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal