آخرین اخبار

11. فروردين 1403 - 13:35   |   کد مطلب: 47651
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از شناسایی و دستگیری سارق غیر بومی کامپیوتر خودرو( ایسیو)و کشف ۷ فقره سرقت وسایل خودرو در روز گذشته خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، سرهنگ مصیب شاه ملکی ضمن تایید خبر خود در این رابطه بیان داشت:  در پی وقوع چندین فقره سرقت قطعات خودرو از نوع کامپیوتر خودرو( ایسیو ) در سطح شهرستان ومراجعه شکات به رده های تابعه، موضوع بصورت ویژه  در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود با توجه به پیگیری شکات، پرونده تکمیلا در اختیار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت و با تشکیل تیم ویژه در این پلیس و مراجعه به محل‌های وقوع اطلاعات و سرنخ‌های لازم جمع آوری شد.

سرهنگ شاه ملکی ادامه داد: با کار فنی و اطلاعاتی لازم خودرو و هویت متهمان که دو نفر بودند شناسایی و با توجه به اینکه در استان همجوار سکونت داشتند با اخذ نیابت قضایی و عزیمت ماموران به محل روز گذشته احدی از آنان دستگیر وبه شهرستان منتقل شد.
این مقام انتظامی با اشاره به انجام بازجویی فنی ومواجهه وی با شواهد و قرائن موجود،  گفت: سرانجام لب به اعتراف گشود ومعترف به سرقت ۷دستگاه کامپیوتر خودرو(ایسیو) از خودروهای سطح شهرستان با همدستی فرد دیگری از همشهریان خود شد.

سرهنگ شاه ملکی بیان داشت:  با توجه به اعتراف سریع و روشن متهم با هماهنگی مراجع قضایی شکایت به پلیس آگاهی دعوت و ضمن جبران خسارات وارده بمبلغ ۵۰۰ میلیون ریال ،رضایت آنان را جلب نمود.

 فرمانده انتظامی شهرستان اسداباد درخاتمه بااشاره به اعتراف نامبرده به انجام چندین فقره سرقت قطعات خودرو در شهرستان های همجوار،  باهماهنگی مراجع قضایی متهم جهت تحقیقات بیشتر در اختیار آنان قرار گرفت.
انتهای خبر/ن

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal