آخرین اخبار

9. بهمن 1399 - 22:55   |   کد مطلب: 38091
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از افتتاح ۸۹ پروژه بخش کشاورزی در ایام الله دهه فجر خبر داد و گفت: پروژه‌های دهه فجر بیش از ۳۵۲ هزار میلیون ریال سرمایه‌گذاری و ۷۷۷ اشتغال دائم افتتاح می‌شود.

به گزارش آوای سیدجمال، منصور رضوانی‌جلال امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به افتتاح ۸۹ پروژه بخش کشاورزی در ایام الله دهه فجر اظهار کرد: پروژه‌های دهه فجر بیش از ۳۵۲ هزار میلیون ریال سرمایه‌گذاری و  ۷۷۷ اشتغال دائم افتتاح می‌شود که تولید هدفمند و امنیت غذایی جامعه را به همراه دارد.

 

 

وی با بیان اینکه این پروژه‌ها در بخش‌های آب و خاک، اداری، ترویج، تولیدات دامی، صنایع کشاورزی و تولیدات گیاهی افتتاح می‌شود تصریح کرد: ۴ هزار و ۵۷۹ خانواده روستایی و عشایر از این طرح‌ها بهره‌مند خواهند شد.

 

 

رئیس سازمان  جهاد کشاورزی استان همدان اقتدار در عرصه کشاورزی را عامل امیدواری به آینده دانست و گفت: در شهرستان همدان نیز در این ایام در مجموع ۱۱ پروژه کشاورزی و ۹ پروژه افتتاح و دو پروژه کلنگ‌زنی می­‌شود. 

 

 

وی از سرمایه گذاری افزون بر ۱۵۲ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۲۱۴ نفر این طرح‌ها در شهرستان همدان خبر داد و یادآور شد: این پروژه­‌ها مربوط به سه طرح آبیاری تحت فشار، چهار طرح صنایع شامل بسته بندی تخم مرغ، بسته بندی خشکبار، تولید بستنی و احداث گلخانه، ۲ طرح تولیدات دامی شامل گوسفند داشتی و گاو شیری است.

انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal