آخرین اخبار

25. بهمن 1399 - 8:00   |   کد مطلب: 38211
رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد:
10 دز واکسن کرونا به پرسنل بخش مراقب ویژه اسدآباد تزریق شد
دکتر ایرج صالحی با بیان اینکه در مرحله اول با تزریق واکسن کرونا، 10 تن از پرسنل پرسنل بخش مراقب ویژه بیمارستان اسدآباد واکسینه شدند، گفت: خوشبختانه بعد از تزریق واکسن به پرسنل هیچ عارضه‌ای گزارش نشده است

دکتر ایرج صالحی، رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با اشاره به آغاز واکسیناسیون علیه ویروس کرونا در این شهرستان، اظهار کرد: در اولین مرحله تعداد ۱۰ دز واکسن امروز واکسیناسیون علیه ویروس کرونا در شهرستان اسدآباد شروع شد برای پرسنل شاغل در بخش مراقبت‌های ویژه در اختیار دانشکده قرار گرفته بود که تزریق شد.

 

وی  اذعان داشت: خوشبختانه بعد از تزریق واکسن به پرسنل هیچ عارضه‌ای گزارش نشده است.

 

رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد بابیان اینکه از ابتدای اپیدمی ویروس کرونا در شهرستان اسدآباد از 3 هزار و 42۰ نفر آزمایش PCR برای تشخیص کرونا انجام شده، گفت:  از این تعداد آزمایش هزار و ۳۰۶ نفر مثبت بوده است.

 

وی با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی از ۲۰ آذر  تاکنون 2 هزار و ۹۸۰ نفر تست سریع انجام گرفته، افزود: از این تعداد ۱۹۵ نفر مثبت گزارش شده است.

 

صالحی آمار بهبودی بیماران کرونایی از اول اپیدمی بیماری کرونا را 3 هزار و ۲۸۹ نفر دانست و گفت: در حال حاضر شهرستان اسدآباد طبق گزارش کشوری در ۲۲ بهمن در وضعیت آبی بوده است.

 

وی تأکید دانشکده بر جلوگیری از برگزاری مراسمات تجمعی بالاخص عروسی خواند و گفت: متأسفانه علیرغم تعهد در روستاهای شهرستان شاهد برگزاری مراسمات عروسی و دعوت تعداد بالای میهمان هستیم که با توجه به احتمال شروع پیک چهارم در اسفندماه می‌تواند شهرستان را در وضعیت بدی ازنظر شیوع بیماری کرونا قرار دهد.

 

رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد با بیان اینکه در حال حاضر دو بیمار مبتلابه کرونا در بیمارستان بستری هستند، خاطرنشان کرد: دز بعدی واکسن به پرسنل بخش کرونا و سپس به سایر پرسنل پرستاری تزریق خواهد شد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal